Bende doğumdan sonra başladı kreşte 30 çocuk bakıyordum![]()
![]()
Aay çıldırırdım heralde
sese özellikle mızmızlanan çocuklara hiç tahammülüm yok kafam götürmüyor yani öyle tepki falan vermem başkasının çocuğuna da kendi çocuğum olsa mahvederim ![]()
Hiç sorma derim heryeri kırık gibi kolumu kaldıramıyorum
Aynen gerçekten çok zor ama sevince öyle olmuyordu bekarken şuan diyorum nasıl tahammül ediyormusum![]()
Bendende okdr gecen hastaneye gittim sira bkliyorm cocugun biri yok yere agliyo korudorda bagiriyo bitane carpasim geldi imsann kafasi goturmuyo
Valla o zaman Allah sabrını vermiş diyelim ![]()
Aynen aynen bı tane carpacan boşuna aglamayacak vurdun diye ağlayacak en azından ![]()
![]()
Kesinlikle ![]()
Nur dogrumu soyluyorsun kizzz gercekten 95 96 yasinda bu masallah subhan Allah o yasa kadar nasil becermis yasamayi bizden saglamdir Allah bilir.
Bizede yol gostersin saglikli dinc kalmanin sirrini.
Benim annemin ananesi daha öleli 4 sene oldu
Masallah subhanallah
Benim nenem de çok yaşadı. Kimliğe göre öldüğünde 93 yasindadi ama bence 100 den fazlaydı. Çünkü eskiden nüfusa gez yaziliyorlarmis. Hayatında hiç hastaneye doktora gitmedi. Hiç belirgin hastalığı yoktu. Sarımsak çok yerdi ve her gün bı tane aspirin icerdi. Ve tabiki bizim gibi paketli gıdalar yemezdi köyde herşeyi doğal yerdi. Hayatında markete gidip bir market ürünü yediği yoktur. Köyde ne varsa o.
Atatürk’e Kemal paşa diyordu anlatırken. Kemal paşa öldugunde ben nişanliydim diyordu.
Ne varsa eskilerde var zaten herseyin tadi tuzu huzuru vardi aile birligi vardi dedem mesela butun aileyi bir sofrada toplardi
Simdi sifir.simdi hic.bisey kalmadi.ne eski huzur ne eski mutlulugumuz.yani kendimce oyle dusunuyorum
Bu arada sarimsak antibiotik gibi derler dogru.