Eozinofil değeri yüksekliği ,alerjik bebek ve hemotoloji bölümü

Merhabalar, aranızda bebeği alerjik olup eozinofil değeri yüksek çıkan anne var mı ? Alerji doktorumuz değerin epeyce yüksekliğinden dolayı bebeğimizi hemotoloji bölümüne yönlendirdi. Bu bölüm de anemi, lösemi, lenfoma gibi hastalıkları inceliyormuş. Aynı durumu yaşayan anneler lütfen yardımcı olur musunuz ? İçimiz çok huzursuz.