Benimkisi sanırım bozuldu değişik bir ses çıkarmaya başladı zaten acıtıyordu . Bacak bölgemi alıyorum acıtmayan çok da pahalı olmayan öneriniz var mı acaba
Bi tık pahalı ama ben philipsinkini kullanıyorum kablosuz nerdeyse acı 0. Dünde lazer aletini aldım philipsin onda da acı nerdeyse yok ama ne kadar işe yarayacak kullandıkca görecegim
Braun Pl5146 modeli. Biraz pahalı ama memnunum. 3 kullanımda bile etkisini gördüm.
Braun Silk epil. Lisedeyken almıştım 2008 de. Hala kullaniyorm hiç bozulmadı hala çok güzel alıyor. Ve sürekli kullanıyorum bacaklarımı hep onla alıyorum. Kalitesine hala şaşırıyorum.
Aynen canım bende bu kablosuz olandan kullanıyorum memnunum bende 3 yıl önce 400 TL ya almıştım hem iyi hemde ucuz kullanımı da rahat kablosuz olduğu icin . Aynı şekilde Philipsin lazerini de kullandım seanslarin hepsini tamamladım kollarım ve bacaklarımda baya işe yaradı tamamen bitirmedi ama baya baya azalttı .
Kablolu da Braun vardı oda iyiydi . Ama çabuk bozuldu Braun.
Evet evlenmeden önce annemde kullanıyordum açılçası o acıtıyodu ya inanın ben philipsle genitale bile yaptım aylarca acısı cok azdı
Benim ki numarası falan yok ilk çıkanlardan. Silk epil xelle yazıyor. Artık yok o modelden
