Aynen bir pedagoğa danışıp kızınıza nasıl yaklaşmanız gerektiğini öğrenebilirsiniz gerçekten zor bı süreç benim kızımda 8 yaşında napcam bilmiyorum şimdi reglin ne olduğunu biliyor benim pedi ne için kullandığımı biliyor ama ilerde nasıl bı ruh haline sahip olacak bilmiyorum
inşallah bu süreçleri de kolayca atlatırız.
Aynen götürebilirsin canım. Aynen bizde çok uzun değiliz eşimle, benim annem babamda uzun değil aslında ama dayılarıma çekmişiz biz
benim kızlarda çekerse dayılarına boyları normal olur diye düşünüyorum ![]()
Ya benim kızım regl bilmiyor yani en azından ben öyle düşünüyorum ped paketini görmüştü bana sormuştu bi iki kere bende geçiştirdim pamuk o falan dedim. Ama arkadaşları arasında konuşuyorlarmı yada internetten öğrenmiş olabilirmi bilmiyorum. Benim kızımda utangaç öğrensede gelip bana söylemez ben bunu öğrendim diye. Umarım kolay atlatırız dediğiniz gibi.
Evet uzmana danışmak iyi olacak galiba
Adem güneş ve hatice kübra togyar bunların kitaplarını öneririm. Ergenlere dair de yaklaşımları var her ikisinin de . Allah kolaylık versin ![]()
tatlı dönemler duygulu nazik dönemler
Ben gördüğü zaman anlatmıştım yani çok detaylı değilde sadece kadınların yaşadığı ve çok normal, sağlığımız için olan bişey gibisinden anlattım sende biraz daha büyüdüğünde yaşayacaksın korkulacak hiç bişey yok demiştim benim kızımda çok utangaç ama vücuduyla ilgili herşeyde bana mutlaka söyler okulda burnu kanasa gelir mutlaka anlatır inşallah ergenlik dönemi de bu şekilde olur . Eminim senin kızında duymuştur arkadaş cevresinden internetten mutlaka duymuştur sen ona nasıl anlatman gerektiğini bı araştır @AybikeKrp nin önerdiği kitaplardan alalım bı şekilde anlat kızına ki korkmasın yada içine daha da kapanmasın .
Çok teşekkür ederim bakıcam söylediğin kitaba ![]()
Evet en doğrusu anlatmak galiba sen doğru olanı yapmışsın ben hep öteledim bunu daha sonra anlatırım diye. Bakıcam o kitabada ![]()
Allah yardımcın olsun canım inşallah kolayca geçer bu süreç ![]()
![]()
Konsultasyon burosuna danisa bilirsin onlar
0-18 yas arasi bebek cocuk ergen
Aklina ne takilirsa bunlar bunun icin var zaten orda.
Burda öyle bişey yok bildiğim kadarıyla ilk önce çocuk doktoruna götürücem o yönlendirir diye düşünüyorum