Bende Allah nasip ederse doğuma az kaldı oğlum olacak Hamza yiğit koymayı düşünüyorum 36+1 günlük olduk
Amin canım inşallah ![]()
Bu da erkek olursa bi kız bir erkek güzel olur . Tabi sağlıklı olsun da cinsiyet önemli değil
Sağlıkla kucağına al inşallah kolay doğum olsun ![]()
![]()
Ewet cnm saglikli olmasi onmli bn oyle kizmis erkekmis hic aklima geliyor ama kimisi kizi olur oglan olsun diye cabaliyo kimide oglu war kiz olsn diye dgrdukca doguruyo allah neyi nasip ederse onu alirsin
Yani gönlünde birsey vardır olmaz olmazsa da olsun diye uğraşmaya gerek yok. Nasip yani.
Amin canım Allah razı olsun cümlemizin evlatlarını bağışlasın inşallah ![]()
Hic bisey yok walla ewlat ewlattir kizi ne erkegi ne ikiside sewiliyor hic aklima glmiyor kiz erkek
Aynen öyle valla