Erken doğumda gelişim

Merhaba kızlar. Benim kızım 37 haftalık doğdu sezeryan ile. Gelişimini takip ederken 40 a tamamlayıp mı ediyoruz yoksa direk doğduğu zamana göre mi? Bilgisi olan var mı acaba

37 hafta erken doğum değil canım

Benimki de 37 haftalık ben doğduğundan yapıyorum bildiğim kadarıyla 36 erken doğum sayılıyor