Merhaba kızlar. Benim kızım 37 haftalık doğdu sezeryan ile. Gelişimini takip ederken 40 a tamamlayıp mı ediyoruz yoksa direk doğduğu zamana göre mi? Bilgisi olan var mı acaba
37 hafta erken doğum değil canım
Benimki de 37 haftalık ben doğduğundan yapıyorum bildiğim kadarıyla 36 erken doğum sayılıyor