Erken konuşan bebek

arkadaşlar bebeği erken konuşan var mı bnm ki bildiğin soru sormyaa başladı 12 aylikk​:joy:

Bizim ki de beş aydan basladi baba dede mama demeye ama 13 aylik oldu hala aynı kelimeler ileri gidemedik

Maşallah size biz 16 aylık olduk fazla ilerleme yok anne baba mama nerde diyor. Bizimki biraz geç kaldı galiba iki kelimeli cümleler kuruyor olması lazım artık ama yok.

Maşallah 10 aylık sadece baba diyor bzm burda erken konuşan bebeklerin gelişimi geriden geliyor diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum sznki nasıl

8,5aylik
Anne
Dede
Hadi
Gel
Baba

evet bence de doğru. mesela 11 aylıkken emekledi. iki adım atıyor gülüp düşüyor :joy:
ama ben acele etmedim hiç niye emeklemedi felan diye gerilmedim
her şeyin bir vakti var
her bebek farklı sonuçta
dil gelişimi MaşaAllah çok iyi su süt felan diyor aşı oldu bugün kızım koktumm mu diye kucağimdan inmedi​:face_holding_back_tears:
ben hep soru sorarak konuşuyorum mesela attım mi diye o da alıştı yere atıyor topu attimm mi diyor