Herşeyi düşündüm ddusunmekten zaten yaslancam evet ben hicbsyi unutamıyorum sürekli acaba acaba diye allimda kalcak ve içime oturcak nefes alamicam ama bosanmakta istemiyorm sevgim bitti gibi nefret var sevmesem bile evli kalalım bana çocuğuma baksın bilemiyorm ya çok kararsızım
Böyle olsa peki neden bir saatlik isim var desin tam da o saatlerde dışarı çıksın beni engelledi disardayken akşama kadar gelmedi
Sen farketmissin artık evin alanı içinde görüntülü arama açıp konuşamazlar ki disarda arabada yolda görüşmüş olabilir eve gelmemesi seninle alıştığı içindir diye dusunuyorum gerçeği Rabbimiz bilir
Çok narsist hala diyorki ben değilim ben yapmadım sana aşığım seni çok seviyorm diyor ben değilim yazıdan diyor ama fotoğrafı godterince panikledi ve direk ben gidicem dedi elimdeki az parayı da benden aldı gitti
Evet evde görüntülü konuşamaz diye tahmin ediyorum evimiz küçük bide ben hemen duyardım şöyle bısey de var acaba erkekmisin fofotgrfmi att dedi o namussuz karı da çok az kaldı dedi bilemiyorm yoksa bulusmami nerde kaldın çok az kaldı dedi bu şüphe varya of beni yaslandirdi
Bence bulusma başka bsy cikcak diyor fotoğraf istiyor çok iğrenç bı durum alkolde almış o gün alkol alınca bsy hatirlamiyor büyük ihtimalle birlikte oldular da
Ben sıze ne boşa nede boşanma derım buna hakkım yok bu senın hayatın belkı zamanla olgunlaşır dua edın ama bıraz uzak durmanız sankı ıkınız ıcınde daha saglıklı olacak ızwlikle de sızın ıcın evet cok zor bır surek ALLAH kimseye yaşatmasın yasayada sabır ve ferahlık versın yengem de cok cektı garıbım ama şimdi evınde cocuklarıyla mutlu abimle hala evlı ama abım hala aynı eşek yengemde onu ALLAH a havale etmiş cocuklarıyla huzurlu evınde abimde esk gıbı onlara bakıyor cunkı onun ıcın ıkıncıbtercıh dahada zordu o yuzdwn o abımle kalıp cocuklarını başka kapılarda burakmak istemedı evet cok zor bır kadın için ama o bu dünyada ahıretı ıcın ve cocukları için sabır edıyor sız bıraz ondan uzak kalıp kendınızle bıraz vakıt gecırın aglamayın ve uzulmeyın bebegınız sızınle beslenıyor onu ıhmal etmeyın sız herseyden önce bir annesınız dayanmak zor ama mecbur
Zannetmiyorum görüntülü den önce bi yüzünü görmek istemiştir foto ile meraktan ben buluşma dusunmuyorum nasıl biri çıkacağını bilmediği bi yere buluşmaya gitmez o evden görüntülü konuşma yapmak için hazırlanmasını bekliyordu bence kafanı karıştırma alkol birliktelik diye dusunme
Bence sen kendın kararını vermelisin burdan bunu bizimle paylaşıp ki çoğu kısının fikri aynı affetmemen yönünde ama sen yine kimseyi dinlemeyip kendı kararını kendin vereceğin için bence bu konuyu kapat derim konustukca daha kotu olursun nacizane tavsiyem abla tavsiyesi diyebilirim yuksek ihtimalle senden buyüğüm burda kı cogu kısıden belki de şunu unutma aldatmayı aklından gecirmesi bile benim ıcın yeterli bır durum ben en başında tavrımı koydum blöf degıldı eger bur gun duyarsam hıssedersem ve bu netleşirse benı göremezsin isterse senden 5 çocuğum olsun senı boşarım terazi burcu kadını olarak hayatım boyunca buna arkadaslıklarım da dahildir aldatılmaya gelemem asla affı olmaz benı tanıyan bu karakteristik ozellıgımle tanır bu arada maddi gece sahip degilim ayrılsak ama bunu bile gozum gormez inan
Öncelikle şu an senin sakin huzurlu bir ortama ihtiyacın var ve o ortam şu an bulunduğun yer değil. Dört duvar arasında kalıp sürekli düşünmek sana zarar verir. Duvarlar soğuktur insanın enerjisini tüketir. İmkanın varsa bir arkadaşına tanıdığına git otur yoksa al bebeğini sıkıca giydir çık dışarı temiz hava al. Emin ol azda olsa o hava sana iyi gelecektir. Sana keşkelerle dolu birşey demicem sonuçta olan olmuş. Ama o evde kaldıkça insana basarlar ruhun daralır git bir dikkatini dağıt. Rabbim gönlüne inşirah ferahlığı versin.
Gençsin kendine bu adamla yazık etme . Ömür tüketme çok üzüldüm çok da sinirlendim. Seni yetersiz hissettirmesine müsade etme dik dur
Bacım aldatma bı hatadan öte tercihtir… sen değersiz değilsin ki önce ne yapmak istediğine karar ver ama belliki durumdan rahatsızsın devam edersen hep aklının köşesinde olacak şüphe olacak kavgalar vs… eğer ailen destekliyorsa yalnız değilsen yapacağın belli bence mecbur hissetme evet seviyorum diyorsun ama bı yere kadar be annen uzulesin diye bu hayata getirmedi seni iyi düşün genede…
Ah be canım niye kendine bunu yapıyosun. Aşdatan bi erkekle bile bile evlenilir mi? Bide bi kere değil hep aldatırdı diyosun. Yazık değil mi sana. Kendini başka ellerde açabilecekken değer bilmeyen adamın elinde soldurmuşsun. O adamın gözünün dışarda olduğu belliymiş . Kendinize bunu yapmayın kızlar. Gözü dışarda olan adamı değil önce kendini seveceksin. Kendini sevsen kendine bunu yapmazsın. Sen kendine bunu yaparsan elin adamı hiç acımaz. Aşk , sevmek bu değil. İstersem aşkından öleyim aldattı mı bitti. Tek kalemde silerim. Bak benim bi tane ilk aşk diye tanımladığım biri vardı. Canımı istese canımı vercem öyle hisli seviyorum. Beni aldattığını öğrendim. Asla hiç acımadan tek kalemde sildim. Her yerden. Numaramı değiştim. O senede şansa evi satıp taşınmıştık. Beni bulabileceği hiç bi yer bile yoktu. Etrafa haber falan salmış nerde diye o derece çıkmıştım hayatından
çünkü bi kalpte tek kişi olur. O kalp bana ait değilse ben ne yaşayacam ki o adamla. Keşke en baştan o kangreni kesipmatsaydın. Tüm hayatını çürütmüş. Çalışmayınca ailen arkanda adurmayınca çocukla o evden çık git desem ne olacak. Niye hayatını bu kadar ellerinle zora soktun. Ah sen benim arkadaşım olcaktın onla sevgiliyken. Seni zorla ayrılttırırdım ondan. Şimdi bu işi en az hasarla nasıl atlatırsın onu düşünmek lazım
Merhaba, cok üzüldüm sizin adınıza. Ben bosanirdim, hemde anlaşmalı filan değil hakkim olan her şeyi fazla fazla alarak bosardim. Kendim bir tarafa çocuğum babasından utanarak ve ihaneti öğrenerek büyümesin diye boşardim. Ama hayat sizin hayatınız gün sonunda kararınız ne olursa olsun iyisini kötüsünü siz yaşayacaksınız. Umarım kendiniz ve bebeginiz için en doğru kararı verir, mutlu bir hayat surersiniz. Mesajlara gelince “anlık fotoğraf at bana, buluşmada başka biri çıkmasın” demek istemiş. Uygulamada ki fotoğrafları fotosoplu mu anlamaya çalışmış.
Bende böyle düşündüm ![]()
![]()
Yazık bana ya valla
Şu an işte mi kendisi acaba? Hiç konuştunuz mu tekrar
Canim burda sanal ilişki var. Esin daha once de konusyor muydu sanaldan. Bazi erkekler sanala girip herhangi bir kadınla sanal ilişki konuşur. Yani bu erkek boş erkek olur genelde gönül eğlendirir. Senin esinde başka keşifler peşinde gibi . Az cok huyunu suyunu bilirsin esinin ..daha oncede aynı seyleri yapıyor muydu . Ve evlenmeden once de boyle konuşmaları var miydi eğer varsa sende degistiremediysen. . Bence yavastan boşanma için hazırlık yap . Sevgi bir yere kadar bir yapan ikiyi de yapar . Seni seven insan da bunları yapmaya cesaret edemez zaten.
Hayat zorrr ama bir yerden başlamak gerekir.
Tercih senin ömür boyu başka kadınlara gidecek diy korkup duracak misiniz
Yoksa kendini gelistirip yeni guzel bir hayatınız olsun istersin. Ilk once kendine sor. Ben ne isterim diye. .
Hayır heryerden engelledim işte değil cebinde parası var orda burda Kari kizladir hiç konusmadim
Karı kızla konuşmasını hiç yakalamadim evliyken sadece sokakta karı kıza bakıyordu buluşmuş zaten her boku yemiş Allah bilir kaptılar Rabbime havale ediyorm