Kizlar eşimle bır buçuk senedir birlikteyiz üç aylık bebeğimiz var bu Sabah ben uyurken eşim salona geçti elinde tlfn bsylr yapıyor her sabah böyle halbuki bı uygulama indirmiş bir karıyla konuşuyor bana diyor bir saatlik isim var ben izin vermedim kavga çıkardı sonra gitti beni engelledi tlfn açmadı buluşmuş eve geldiğinde fotogrflrnda gördüm ekran görüntüsü almış hazırladın mi fln yazmış ben msji gösterince kaynar sular aktı başından hemen tutuştu yok ben değilim fln eşim daha önce de karı kızla konuşuyordu bakisiyordu hemen tutuştu gitti evden anlaşmalı bosanalim diyor bsy istemiyim diye beni alldati cnku sonra seni çok seviyorum çok asigim diyor ben annemgile anlattım beni aldattığını herkes biliyor bosan diyor kocamı çok seviyorm bı yanım bosan diyor bı yanım onunla kal unutmaya çalış diyor ben napicam bilmiyorm
Acı ama gerçek 1 kere yapan herzaman yapar sana boşan diyemem ama ben affedemezdım çünkü her ona baktığımda hatırlarım
Cok zor bi durum Rabbim kolaylık versin soyle soyliyim unutucam dersen arada aklina geldikçe güven duymayacaksan yine yapabilir endişesiyle yaşarsan bu senin için de esin içinde çekilmez olur herseyi unutup umursamam dersen o ayrı ki bence imkansız sevdiğini söylüyorsun sevmenin içerisinde karşındakini önemsemek var bence otur konus anlaşmaya varırsa duzelicem derse olabilir sevdiğin için sadece yoksa bence bitmiş oluyor zaten sadakati bozan
Çok zor bir durum ama affedemezsin, affettim desen bile aklında hep bir şüphe olacak acaba tekrar yapar mı diye bu şüphe de seni yer bitirir, en ufak bir şeyde huzursuzluk çıkar ve çocuk huzursuz, mutsuz ortamda büyüyeceğine anne baba ayrı olsun daha iyi. Ki bence bi kere yapan bir daha da yapar. Tabiki senin tercihin ortada bir çocuk var kolay bir durum değil ama ben olsam boşardım.
Sürekli yapmicam diyip yapıyor midem bulanıyor ama çok seviyorm herkese de söyledim şimdi affetsem dalga gecixekler aldaati kocası affetti diye napcagimi bilmiyorum okdrr mide bulandırıcı ki kalbim sıkışıyor aklıma geliyor dayanamıyorum bu bı kabus olsun istiyorum gözümü açıp kapatıyorum ama kabus değil napcam bilmiyorum çok zor ağlamaktan boğazım şişti sesim kısıldı heryerim ağrıyor kemiklerim sızlıyor bı insanın gözyaşı durmazmi benimki durmuyor canım yanıyor
Ailen arkandaysa hiç kendini yok yere feda etme. Bir tane hayatın var bir adam uğruna böyle mi gecireceksin. Yazık günah canına sagligindan olursun. Hem böyle bir şey yapan adami hala nasıl seviyorsun bilemiyorum ben çok katıyim en ufak şeyde hemen soğuyorum. Ayrıca kesin karar vermeden kesle baskalarina soylemeseymissin. Senin kocan belki ona aşıksın seviyorsun bu yüzden sen affedebilirsin. Ama yabancılar ailen affetmez. Onların gözünde hep öyle bı adam olarak mimlenir. Senin değerin de düşer ortamlarda. Çünkü bizim toplumda kimin karısı olduğun çok onemli ve bu başkalarının sana olan davranislarini çok etkiliyor.
O anki psikolojiyke anneme anllatim ailem arkamda değil annemin ikinci evliliği çocuğumu alipta gitmek istemiyorm oraya rahat edemem seviyorm cnku severek evlendim neyine yetmiyorm diye düşünüyorum cokmu çirkinim cokmu bakimsizim nebilm başka bsyimdenmi ama eşim sevgiliykende böyleydi hep aldatirdi bende suç bile bile kabul ettim evlendim
En çok da böyle seven kadınlara üzülüyorum. Belki de biliyor zaten gitmezsin bir yere affedersin yine sineye çekersin o yüzden devam ediyor olabilir. Belki gozunu korkutmak lazım biraz ara verebilirsin. Ne yapacak görmek için. Pişman olur belki duzelir Seni kazanmaya uğraşır. Benim bir arkadasim da eşiyle çok sorunları vardı boşandı. Eşi pesinde köpek oldu bir sene sonra yeniden evlendiler. Şimdi iyi yani önceki sorunları yapmıyormus adam kız ne derse o oluyormus.
Ama bu sefer ailem karış cikcak herkes soracak nasıl affetsin dalga gecixekler kimsenin dediği umrumda değil zaten ama sindiremiyorm çok kotu bsy sabahın köründe salona gelip karı kızla konuşur fln nasıl ara vermek lazım heryerden engelledim gidip boşanma davasını açsam
Konuşmasını da geçtim buluşmak ne çok zoruma gidiyor cok
Sizce bulusmami yoksa fotogrfni istemiş anlamadim
Sanki foto için hazırlanmadın mı diyor anlayamadım tam da ama başka birşey çıkacak ne anlama geliyor ki? Yani iki ihtimal var ya attığı fotoda başka birşey yada buluşma da ki kişi başka biri çıkacak karışık
Yani bizlere söylemesi kolay gibi gelsede yaşayan a o kadar zorki . Tekrar yapar diyorsanız kendinizden ve bebeğinizden onu biraz yoksun bırakın. İnşallah Hidayet e erer. Ama eğer kafada kuran biri iseniz unutmanız çok zor olur ve bu omuzlarınızda taşıması ağır yük haline gelir. Karar size kalmış. Sakin kafa ile artısını eksisini sonrasını düşünün. Ona göre ilerleyin ve imkanınız var ise bir evlilik danışmanı ile görüşün derim.
Allah yardımcın olsun kardeşim . Bu senin çirkinliğin bağımsızlığın veya başka bişey ile ilgili değil aklına kendi yetersizliklerini getirip suçlama. Bu sadakatsizlik. İnsanın kendi kuralarının olmaması ile alakalı bir durum . Kızın mı var oğlun mu var bilmem ama senin yerinde ben olsam durmazdım yani her yer o kişinin yanından iyi gelirdi bana. Biraz idare eder ilerde de çalışma hayata bakma yoluna bakardım . Kızım var benim de bu durumu yaşasaydım babasını görüp erkeklere güvenemeyecek ileride ilişkileri sıkıntılı olacaktı . Oğlum olsaydı eğer o da yine bu tip bir insan görüp etkilenecek ona göre yetişecek. Çocuklar ister istemez anlıyor evdeki kameralar sonuçta.
Allah yardım etsin bence sen kimseye bakma kendi kalbini dinle. Hakkında hayırlısı olsun inşallah görünce yazmak istedim kendini kötüleme veya suçlama narsist kişilik dahi olabilir seni yetersiz hissettirir kendi yaptığı ahlaksızlığa kılıf bulabilir sen önemlisin
Öncelikle ALLAH göğsünü ferahlığa cıkarsın cok zor bir durum ALLAH yardımcınız olsun önünüzde 2 ayrı uzun ve meşaketli yol var boşarsan cocuk kavgası olacak kimde kalacak nasıl olacak ne olursa olsun o sızın cocugunuzun babası ılakı sureklı hayatınızın bır yerinde malesef olacak belkı şuan gel anlasıp bosanalım der iş cıdıleşirse malesef çirkileşebiliyorlar ailenizde sanırım istedıgınız gıbı arkanızda degıl evet zor olacak boşamak ama sız içinizde boşanmaya kabul edıyormusunuz kararlımısınız onu bı düşünün 2 cı yol ise böyle bir eşle ömür yıllar sızı yıpratıcı başka cıcuklsrınız okur 1 ıken farklı bırden fazla ıken daha farklı olacak mesele sızın guzel olup olmamanız degıl kı zaten aldatanlar cogu adamın karısı guzel oluyor şeytan onların gozunu kor eder harama bulaşmak için ve eşinizi sevdığınızı söylüyorsunuz onu eger duzeltebılıcekswnız ne ala duzeltemezsenız hem sız hemde çocuğunuz heba olur boşanınca bu hayatan daha zor bir hayat düşünüyorsanız o zaman dua edın onunla konuşun olmuyorsa o zaman ALLAH a havale edın ve cocugunuzlq evınızde kalın cocugunuz buyunce ona gore gene bır yola karar verın ben sıze ne boyayın derım nede boşamayın duzelıcekmı sız bır onu gözlem yapın düzelmıycekse olan size olacak bu durum da belkı bebegınızle saglıklı ılgılenemıyorsunuzda kardeşim sızın kendinizi sorgulamanız lazım zaten dıorsunuz sevgıkınıkende yapmış bıle bıle evlendiniz sevıyornuz amena fakat bu sevgi sizinde benlıgınızı alıyor kısaca ya bu deveyi gideceksin yada bu diyardan gıdeceksın …abimde yengem cok kez aldatı ve onlarda severek evlendiler ama abım gozu acık bır yaratıktı yengem adımı kızların evinden alır gelırdı o kadar zor bır durum onu gördükçe hep dua ederdım eşim benı ac bıraksın dolsun ama aldatmasın evlenince eşime dedım bırgun bana sevgin biterse askın biterse benden sogursan benı aldatmadan gel bana soyle ben artık senı sevmiyorum sana ılgım kalmadı de bende tamam der hayatından cıkar gıderım cunkı bır adam başkasına ıyı olurken karısına kotunıse o kadın ya delirir yada cok kotu bır İnsan olur kotu seyler yapar o yuzden ALLAHa gçsıgın bol bol dua et ondan bıraz ayrı kalıp dusunun uzun bır suru dusunun yengem adımı cok kez bıraktı gıtı ama aılesı onun arkasında durmadı mecbur gene abıme gerı geldışuan 3 cıcukları var ve yengem her zaman bunu der gıtsın eşek gıbı calısın cocuklarına bana baksın ne yapıyorsa yapsın mahşerde hesaplaşacağız… eger bu dünyada buna gucun yoksa o zaman bırak mahşere kalsın ha gucun varsa o zaman hem bu dünyada hemde mahşerde burnundan gelır kusura bakmayın uzun yazdım ama ben kıyamıyorum bıyle kardeslerıme cok zor bır durum RABBIM gpnlume ferahlık versın ALLAH a sızın bol bol dua et namaz kıl kimsesizin tek kimsesı Rabbıdır ona el ac o şüphesiz kı sana guzel yollar acacaktır ![]()
Ah canim soyle dusun baglanmamak lazım hicbirseye hickimseye iste o zaman yokluğu dahi dusunulemiyor yeterki yanında dursun diye olur mu hiç kendine yaptığın neden seni seven eşin olmasin haketmeyen insana ömür heba edilir mi oyoe guzel seven adamlar var iken neden bu ayağına yapışmış pranga yani soyle düşünüyorum cok baglisin seviyorsun peki düşünsene başına yarin kadının birini alıp getirse o zaman da ben bundan vazgeçmem diyebilir misin o yüzden hickimseye baglanilmamali yokluğu dusunulmeyen sadece Rabbimiz
Ben burda sanki görüntülü arama için hazırlanıyorlar oyle anladim yuz yuze buluşma gibi gelmedi bana
Gidecek yerim yok annemle aram çok iyi değil zaten ikinci evliliği rahat edemem ben gerçekten eşimi çok seviyordum onu bataklıktan ben kurtardım hep bana dersi beni adam ettim bana duzen kurdun diye nasıl yapar aklım almıyor dünden beridir canım acıyor nasıl yatmisim bilmiyorm kalbim sıkışıyor ben başkasıyla olmayı aklımın ucundan bile gecirmezken bana böyle yapması çok koydu üç aylık bebeğim var nereye gidicem napicam bosanmazsam herkes neden bosanmadin diycem bı baskı zaten annem ogrenir öğrenmez denemedigini bırakmadı eşime yani bu adam yani adam bile değil biz evliyken evliligimiz birinci ayında gece klubuna gitmiş biri benim yanımda açık saçık karı görünce bakismis biri hep sabretrim düzelir dedim Allah’ıma sığındım ben daha 20 yaşındayım benim ne suçum var her sabah salona gelip tlf bsylryapiyor bırakmıyor ben uyuyuyim hergun sorun çıkartıyor yani ben artık tükendim
Bende buluşma diye anladım çözemedim buluşma olmamasını okdr çok istiyormki
Ama bulusma diye tahmin ediyorum cnku bu saatlerde bana bir saatlk isim var dedi ben izin vermedim gitmesine kavga çıkardı ve gitti
Ben ne çıkacağını bilmediği biriyle ancak online bir görüşme için çıktığını düşünüyorum kapalı bayandir belki görüştüğü hazırlanma dediği de başörtüsü falan takma olabilir evin içinde açık olduğu için kapalılar bana o yuzyuze izlenimi vermedi yazışma