Eşimde hastaymış

Kızlar çok sinirliyim bir okdr da üzgün 6 aydır desteksiz bebeğime ben bakıyorum evin sorumluluğu benim üstümde bilirsiniz erkeklere nazaran kadınların sorumlulukları daha çoktur ama erkeklere göre böyle değil çünkü onlar işe giderlermişte yoruluyorlarmış bebeğim maşallah çok aktif bir dakika yerinde durmaz ne ayakta durur ne yatarken me otururken geceleri hala kalkar beslenmek ister bugun geceden bir halsizliğim oldu ve baya kötüyüm aslında kafamı kaldıracak dermanım yok yanımda destekçimde yok ailem 8 saat uzaklıkta yemek bile yapamadım ki kahvaltı bile yapmadım düşünün sağolsun eşim aşıları olduğu için dışarda yeriz dedi yedik eve geldik bende çok kötüyüm demeye başladı planımda da bir iki saat uyuyup terleyip dinlenmek vardı ama yapamadım sizlerin eşleride siz hastalanınca hastalanıyor mu yoksa benimki bana özel mi yapıyor çok sinirliyim ağlıcam o derece doldum buraya yazmak istedim lütfen yanlış anlamayın :pensive_face:

Yanlış anlaşılacak birşey yok canım. Ben hasta olduğumda olmaz ama kendi hasta olunca aman aman :grin: hali kalmaz ayakta duramaz fln. Oğlu da aynı :grin:Erkeklerin genel hali sanırım, en azından etrafımdakiler öyle :sweat_smile: Hasta olunca yatak döşek…

Teşekkür ediyorum yorumunuz için alınganlık yaptım sanırım biraz ama erkekler kapatılsın​:joy: eşim hasta olunca bebeğimden daha bebek olduğu kesin

Hastayken alınganlık değilde anlaşılmamak daha yoruyor insanı. Robot değiliz ki bazen bizimde patlama noktalarımız, bunaldığımız zamanlar oluyor. Böyle tepkiler vermemiz veyahut düşünüyor olmanız çok normal. Bu yüzden Cennet annelerin ayaklarının altında :smiling_face_with_three_hearts: Kolay olsa idi erkeklerin olurdu dimi? Bizler sandıklarından güçlüyüz emin olun​:tulip:

Bazen test ediyorum eşimi, ben hastalık belirtisi gösterene kadar sapasağlam​:grinning_face_with_smiling_eyes: Hasta olduğumu söyledikten kısa bir süre sonra o da başlıyor yok boğazım ağrıyor, yok çok halsizim. Bir de en sinir olduğum lafı “vücudumu çok kötü hissediyorum ben de hasta olucam heralde.” Hazırlıyor kendini :joy:Sen eksik kalsan olmazdı canım diyesim geliyor ama onun hem hastalık semptomları hem alınganlığını çekmek istemiyorum :joy: ben iyileşiyorum ev düzene giriyor ya bakıyorum zıpır gibi dolanıyor. Hani çok kötü hissediyordun hasta olacak gibiydin dizlerin titriyordu birden bire dirildin diyorum. Ben hastayken onun hasta olmasına hiç ama hiç inanasım gelmiyor​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben doğum yaptığımdan beri eşim her ay ağır bir şekilde hasta oluyor :joy: artık beni çok sinirlendirmeye başlamıştı bu durum, son 2 3 aydır daha iyi çok şükür. Ama arada bir hasta olmayacaksa bile ben yine hasta oluyorum diyor. Neyse ki ilerlemeden iyileşiyor. Ama yani insanı gerçekten üzüyor şu durum.

Kesinlikler her cümlenize canı gönülden katılıyorum ve değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum iyi ki böyle hemcinslerim var :heart_hands:t3::heart: Bi gün erkeklerinde bizi anlamaları dileğiyle :face_holding_back_tears:

Ya ne kadar aynı şeylerden muzdaripmişiz benim eşiminde en çok kullandığı cümledir Vücudum ağrıyor kemiklerim sızlıyor şifayı kaptım gibi gibi dimi bir bırakında biraz biz hasta olalım rabbim Can sağlığı versin hepimize çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için yalnız değilmişim üzülmekle beraber rahatladım da tek olmadığıma :face_holding_back_tears::heart_hands:t3:

Arada sinyal veriyor demekki hasta olucam aman hasta olma :joy::joy: çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için Allah başka dert vermesin sağlığımız gerçekten yerinde olsun yoksa bizim kimseye ihtiyacımız yok biz çok güçlüyüz :smiling_face_with_three_hearts::heart_hands:t3::heart:

Benim eşim hastalanmazda ben şuram agriyo buram agriyo deyince ne var sanki der tansyonum yükselir ne var der kendi tansyonu bır tık yukselsin kafam kafam diye ortada gezer canı tatlı bejim hasta olmamı hiç istemez hep ortada robot gibi gezeyim erkeklerin genelinde var galiba kendilerine bişey olsa yatak döşşek bizde tısılaya tısılaya iş görürüz :sweat_smile:

Sanırım bütün erkekler aynı :joy::joy: hastayız desek hastalar yorgunuz desek yorgunlar ama iyi olsak yine onlar kotu :joy::joy: teşekkür ederim yorumunuz için :smiling_face_with_three_hearts::heart_hands:t3:

Yaptığımız işi robota yüklesek bozulur ama eşlerimiz görmüyor evdeyiz çocuk bakıyoruz ne var sanki derler teşekkür ederim yorumunuz için :heart_hands:t3::folded_hands:t2::smiling_face_with_three_hearts:

aman hasta olmayalim hastaykende çocuğa biz bakiyiruz ne bı tas çorba veren var ne çocuğu tutan ..çocukta sanki inadına yapmış gibi hastayken daha bı düşkün oluyo bana yatıp dinlenmek için bile bebek kucağımda gidiyirum odaya eşim bakamiyo durmuyor onda çünkü seni istiyo diye geri getiriyor okula giden iki tane var onlar için kalkmak hazirlamak zorunda kalıyorum o yüzden aman hasta olmayim hayat daha zor oluyo benim için ailem 20 dk yürüme mesafesinde ama birgün olsun sıcak çorba gondermemistir uzaklık daha iyi en azından ummuyorsun gönderse diye :roll_eyes:

Sizin işiniz daha zor bir cocukla yine idare edebiliyorsun bu durumu ama evde bir kaç cocuk okul vs annenin omuzlarında olunca daha da zorlaşıyor evet babalar maalesef bende durmuyor bende uyumuyor bu cocuk diyip anneye veriyor hemen çok yanlış aslında bizimde insan olduğumuzu hasta olabileceğimizi veya kafa dinlemek istediğimizi anlamıyorlar insanı en çokta bu üzüyor anlaşılmamak hep sağlıklı olmanız dileğimle :face_holding_back_tears::smiling_face_with_three_hearts::heart: