Lohusayken zorlandigim için ablam yardımcı olmak için bende kaldı bende o varken salonda koltukta bebekte yanında beşiğinde uyurdu zaman geçti hala eşimle yanyana uyumuyoruz ben çocuk odasidna bebekle beraber uyuyorum emzirmeye falan kalktigim için eşimde yatak odasında uyuyor hala yanyana uyumyoruz ama ben artık yatağıma geçmek istyorum bir yandanda sabah erken ise gittiği için gitmeyede tereddüt ediyorum yorucu işte çalıştığı için çünkü bebeğim sık sık uyanıyor 8.ayina giricek 10gun sonra böyle uyanmalari azalınca yatağıma geçmeyi bebegide yatağın yanina almayı düşünüyorum acaba kaçıncı ayda az uyanmaya başlar ve sizdede yatagini ayıran oldu mu.
Merhaba bebeğiniz beşikde yatıyorsa yataklarınızı ayırmayın benim kızım 4. Ayında benimle uyumaya alıştı 15 aylık şuan hala ayrı yatıyoruz ve asla tek yatmaya alıştıramıyorum kızımı. eşiniz rahatsız olsada bebeğinizin uyanmasından yinede birlikde yatın ben çok pişmanım yeterki uyusun dedim sonra neler ettim yinede yanlız uyumaya alıştıramadım her ne kadar etkilenmşyoruz desekde karı koca ayrı yatmamalı bizlerde alışıyoruz ve evliliğide etkiliyor bence mümkün oldukça yataklarınızı ayırmayın bence ne kadar erken birleşirseniz çocuğunuzunda sizden ayrılması o kadar kolay olur
Valla ben hiç ayirmadim . İlk günden beri yatak odasında hep beraber yattık. Lohusayken bile bir gece bile ayrı yatmadik. Tek ayrı yattigim hastanede kaldığım gün. Bebeğim de bizimleydi yatak odasında 14 aylık olunca odasını ayırdık.
Anne yanı beşiği aldım ayrıca yatağımızın yanına koyuyoruz. Beraber yatıyoruz ama şöyle ki yatak odamızda çok huzursuzum. Orda yatınca kabuslar görüyorum. Oturma odasına geçip orda yatıyoruz bi kaç gün. Sonra tekrar yatağımıza geçiyoruz yine kabus görğyorum çok ilginç. İşin garibi bebeğimde o odada yatınca inliyor ağlayarak uyanıyor. Oturma odasında huzurlu uyuyor. Şimdi bu gece yine ağlayarak uyandı. Aldım geldim oturma odasına sakin sakin uyuyor. Eşim yatak odasında uyuyor şuan. Çok tuhafıma gitmeye başladı bu olay. Yatak odasını bi arayacağım. Okuyup üfleyeceğim. Bu kadarı tesadüf olamaz.
Yatağınızı ayırma anne yanı beşiği al beraber uyuyun eşinle
Çok haklısınız evliliği etkiliyor ayrı uyumak beşiğinde sığmıyor diye Park beşik sipariş ettik ben artık yatağa geçmek istyorum oda odada yanimzda beşiğinde uyur. Yapcak birşey yok.
Ne güzel yaaa bende artık yatağıma gecicem. Ama ben çok evhamlı biriyim aman uyksuunu alamaz aman ses etmym diye uzaklaştım eşimden.
Canım biz anne olduysak onlar da baba oldu. İşe gidiyorlar ama biz de akşama kadar yatıp uyumuyoruz ki biz de uykusuz kalıyoruz hep.
Aaa çok ilginç. Bı arastrin odayı sirkeli sularla silin benim ablaminda yatak odası aynı şekilde hala karı koca olarak aynı odada uyumuyrolsr o odada birşey var gibi sürekli kabus görüyor ablam enstemde aynı şekilde o odayı kullanmadıkları için misafir gelince yatağı verdikleri kişi bile uyandığında kabus gördüğünü söyler kim yatarsa yatsın. Erkek kardeşimle kalms oda uyandı sabahı ablama söylemiş gece hiç uyuyamadım kabus gördüm dems.
Aradı mı odasını bişey var mı diye. Bilmiyorum benimde tuhafıma gidiyor artık. Sirkeli sularlada siliyorum hep ama etki etmiyor çok garip
Çok haklısınız lohusayken yatağıma geçmeyi düşündüm geçtim bı iki gün yattım ama bebek uyaniyor diye aman uyanmasin diye bebeği alır diğer odada emzirir geri yatak odasına giderdim gogusmden süt akıyor uyurken kalkar gder makineden ses geliyor diye başka odaya gder sutumu sağar yatağıma geri geçerdim. Eşim asla anlaysizi biri degl o karışmaz yardımcı olmaya calsr ama ben bu huyumdan hep nefret ediyorum çok fazla kendimden odun veriyorum çok fazla kendmi feda ediyorum herkes için.
Aradı ama yok birşey bulaniyor kayinvalidesi çok fena biri 19yillik evliler hala evlerinin anahtarı kayınvalidesinde.
Evet çok fazla düşünceli ve hassas davranmissin ama bu sadece seni yorar yıpratır. Karşındaki farkında bile olmaz yaptığın fedakarlığın üstelik ben senin için şöyle böyle yaptım dediğinde de yapmasaydin der. Erkekler kadınlardan böyle şeyler beklemez bu davranislar çok anne gibi. Eşinize de annelik yapmayın bence. Onların beklediği şeyler daha dişil enerjisi yuksek ve yardıma ihtiyacı olan ona muhtaç korumasını talep eden , vermekten çok almayı isteyenkadınlar
Bizimde evin anahtarı onlarda. Ev tutulur tutulmaz kendilerine yedek yaptırdılar . Bu bizde kalalcak bişe olduğunda siz yokken komtrol ederiz. Hasta olursınuz falan kalsın dediler. Valla kızdığım nolta emrivakiler. Biz bi yere gidersek bişe olır diye size istersek bırakırız. Belki ben istemiyorum yani. Emrivaki şekilde bizde kalalcak nasıl bi üslup. Neyseki yaza taşınıyoruz burdan çok şükğr. Asla yeni taşımcağım evin anahtarını vermem
Kesinlikle çok haklısınız. Bazen çokta fedakarlık kendimize kötülük oluyor.
Sakin vermeyin ablamın kayınvalidesi ablam hastaneye yattı taburcu olcak o eve geçmeden kayanansi gecms eve evde onu bekliyor sanane sen daha kadın evine gitmeden sen neden evine giriyrosun. Ablama gittigi zaman kapıyı neden geç açtın diye imali imali bile konuştuğu oluyormuş.
İlk doğumda bende sizin gibi yaptım. Eşim gec gidiyordu işe ayrı yattık kendimi toparlayana kadar ister istemez evliliği etkiledi. Sonra toparlandık çok şükür. İkincide de ayrı yattık ama abimizden dolayı bu sefer. Eve yeni birey geldi onu aldilarda beni attılar psikolojisine girmesin diye biraz bereber yattık. Şimdi odasına geçti ama bunda çok şükür eşimle sıkıntı yaşamadım. Sizinki biraz fazla ödün vermek olmuş. Bence yatağınıza geçin, eşiniz her sesten hmen uyanır mı acaba? Hani bu kadar ince düşünüyorsunuz
Evet uykusu çok hafiftir o yüzden tedirgin oluyorum ama artık yatağıma geçmeye kararlıyım 8.ayina giricek bebek braz idare ederiz 9.ayinda fazla uyanmiyorlarms o yüzden rahat uyurum heralde gecede 2defa kalksa yeter bana emzirir koyarım besige
Orada ya birşey vardır iyice didiklemek lazım kapı üstlerinden itibaren ama parkeli ve önceden yapıldı parkenin altında kaldı ise bilemezsiniz. Eve baktırmanız lazım. Benim bir tanıdığım kiralık eve yeni geçmişti kız kapının girişini siliyorum siliyorum gitmiyor diyordu leke varmış. Yeni geçtiğinde de lavabo ne tıkanmış bir bakıyorlar ki içinden değişik şeyler çıkıyor. Evde kavga oluyormuş sürekli, çocuğu durmuyor fln. En son işte bir hocaya gidiyorlar (üfürükçü değil,hani sahte hocalardan) bakıyor fln bir önceki oturana yapılan bunları da etkilemiş. Sonrası bozdurdu fln ama çıktılar ztn şimdi oradan. Sizde dikkat edin. Birde anlamadığım bu sadece sizi ve bebeği mi etkiliyor eşiniz etkilenmiyor mu?
Bence hiç beklemeden geçin eşinizin yanına, çünkü eşiniz bir kaç gece zorlansa da sonradan alışır. O sese alışmaya başlıyorlar bir süre sonra asla uyanmıyorlar. Benim eşiöde öyle oldu çünkü, ben ayrı odada yatmadım hiç nadiren çok gerekli bir şey plduysa belki bir iki gece ayrı durduk. Bence eşinizin de dahil olmsı herekir bebeğiniz ne kadar sık uyansa da o da görmeli.
Kesinlikle ayrı yatmayin çok valiliği etkiler ve o şekilde alişir kalırsınız eşin zaten uyuyor bebek kalksada uyanmaz merak etme uyansada doner yatar yani bu kadar düşünme 3cü çocuğum asla ayrı yatmadim sende yatma biran önce yatağına geç