Eşiniz her lavobaya telefon ile gitse ne yaparsınkz?

Günde bir iki takılmak için telefonla gider . Telefonsuz canım sıkılıyor diyor 15 20 dkka duruyor . Sizinkiler de yapıyor mu

Benim eşim de yapıyor yalan olmasın bebeği ona bırakıp akşam saati bende gidiyorum telefonla. Ama gün içinde o işte ben evde öyle koşturmaca oluyor o haber falan bakar gündem takip eder bilirim . Ben de instagrama girer komik videolara bakarım 10 dk maks yani. Eşim daha uzun durur da. Olur yani normal bence.
Rahatsızsan eşine söyle şaka kaldırıyorsa hayırdır kaça satıyolar tuvaleti alamadın mı falan gibisindem ya da direkt sor napıyosun diye ama sanmam yani olabilir

Her gun yaptigi sey :joy::joy::joy:bazen görüntülü ariyom​:joy:acmiyir ama

Biz mesajlaşırız​:joy::joy::joy:

Aynen sosyal medyamız yok zaten bizim :grinning_face_with_smiling_eyes: o an evde ne oluyorsa onu sorar mesela çocuk emziriyorsam uyudumu diye sorar​:sweat_smile:

Benim de üniversite zamanı yurtta kaldım ordan kalma ee telefon elime o zaman alırdım bi tuvalette bir de odaya bırakmaz istemezdim öyle mecbur ordan . Duşta müzik de dinlerim ben duşa da telefonla giriyorum mesrla olabilir yani

Benim eşim wcye telle girmez bizede kizar girmeyin diye ama kizimda bende telle giriyoz valla :face_with_hand_over_mouth:

Benim eşimde öyle uzun kalacaksa telefonla girer

İnsanlar tuvalette neden uzun kalır ki​:rofl: benim eşimde yapar.. sinir olurum. O kokunun içinde kalmak neden insanı mutlu eder ki :rofl:

Ne kendim ne de eşim gider. Yorumları okudum çoğu insan gidiyormuş, alışkanlık galiba.

Ay sürekli yapıyor kız ora onun rahatlama merkezi o vcdeyken bussuru reels atıyor bana da :sweat_smile: valla vaktim olsa ben de yaparım da biz annelere 2 dakikadan sonrasi haram oluyor :sweat_smile::rofl: yok agladi mi uyandı mi duruyor mu bakiyolar mi

Bağırsakları fazla çalışıyor demek ki :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Bideee önceden girmezdim ama şimdi bebek uyuyorsa ben de gidiyorum yanına sohbet ediyoruz :rofl::rofl: elini falan tutuyorum :rofl:

Tuvalette romantizm :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Aslinda iyiymiş biliyormusun yani beklemek gelmiyor diye hop çıkıyoruz biz ama adamlar rahatlayana kadar takılıyor bide içeri gelip ay oram uyuştu buram şey oldu diyo :rofl::rofl:

Kız romantiklik olsun diye tutmuyom elini :rofl::rofl: ahahahhaha

Evet ya uyuşmadan kalkamıyorlar :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Gece gece güldürdün ya Allah ta seni güldürsün :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Ay sorma günde 20 kere tuvalete gider ve senin yaptığın yemeklerde sorun var der.. e aynı yemeği bende yiyorum çocuğumda yiyor ama kocamın bagirsaklarina etki ediyor :rofl:

Kız tuvslet dedigimiz şey ihtiyaç değil mi.. :rofl: geldi mi gidersin işini halledip çıkarsın. Ben mi yanlış yapıyorum :rofl::red_question_mark: