Eski postlarımdan bilen varmı bilmiyorum ama daha lohusayken köye gidip 6 ay elim bebeğimle kaldık kayınpederin sağlık sorunlarından . 6 ay helali hoş olsun eşim hep eve bişeyler aldı evdekiler nerdeyse cebinden para çıkarmadı . Oğlumjn sünneyini babası hevesim var dşye yaptırdı . Gmrümceö 2 gün yardıöa gelmişri ona 2 çuval fındık vericez dediler ve hemen verdiler bize de giderken sana da vericez seni ayırmıycaz ihtiyacın olunca merak etme dediler kendi . Şimdi aylar geçti o para edecek şeyi satarken eşime haber bile vermediler başkasından duyduk . Eşim arayıp söyleyince kaynanam sana söyledik diye yalan söyledi resmen . Netse eşim arabanın 30a yakın borcu çıkıyor diye 5 6 aramada söyledi kızına hemen veriyorsunuz falan. Anneside nankörlük etme sana da sünnet yaprıdık bu sebe de gel fındıga dedi .babaaı tabi ortada yok kaç gündür . Sonra geöen gün kendi kendine sordu babası eşimde 30a yakın borç var dedi zaren 2 çuval dındık hakkımız o kadar hatta 35 bin oluyor . Sonra babası resmen sorup 2 gün sonra arababın 11 bin olan borcunu ödemiş yani diğeri umrunda değil der gibi isteme der gibi resmen. Ben zaten ailesi ile konuşmuyorum ama ben bile kırıkdım yani eşimde anlamış biraz anca lafta veririz ederiz dedi bi gün arkadaşına aylardır durumumu sormuyorlar dşyor . Bende hakkını iste al inadjna dedim bırak vermiyorlarsa vermesinler dedi eşimde