Merhabalar güzel anneler
öncelikle size bi kaç şeyden bahsetmek istiyorum 8 aylik bebegim var onu hiç biyere bırakıp Bi işe gitme fikrine giremedim evliyim ama eşim benin özel ihtiyaçlarımla hiç ilgilenmiyor bu yüzden çalışmam gerektiğini anladım ve evden yapabileceğim işlere bakdim ve homee bitkisel ile tanıştım hem alış veriş yapıp hem kazanç olduğunu hiç düşündünüz mü Bende ilk demisdim ne alaka diye ama oluyormuş hem kazanç yaparak hemde ekip kurarak kazanmak mümkün sizde ekibime katılın birlikde hem güzel bizler gibi değerli annelerimize arkadaşlık kazanalım hemde ihtiyacımız olan şeyleri sizi ekibime davet ediyorum gelmek istermisiniz ?
![]()
Öncelikle hayırlı olsun siz madem inanmissiniz bu işe bize hayırlı olsun demek düşer ama bu tarz oluşumlara lütfen para yatirmayin, eğitim veya ürün satışı adı altında paranızı harcamayın.
Alışveriş yapıldı test edildi emin olabilirsiniz yinede tabiki tavsiyeniz bizim için çok değerli çok fazla var taklit sayfalar tesekur ederiz ![]()
Anladım, bu tarz saadet zincirleri çok meşhur, 1 ay sonra tekrar konuşalım umarım kazanırsınız ![]()
Hayırlı olsun bol kazançlar dilerim ![]()
Bildigim kadarıyla bu ve bune benzer işlerde bol bol ekip gerekiyor . Bir çevreniz yoksa kısa bir süre sonra iş elde edemezsiniz..mela kaç kişi gelirse sen o kadar gelir alıyorsun ve katlanıyor bu da öyle mi çok bir fikrim yok ama ona benziyor gibi. …..
Hayir alakası yok kendin alışveriş yaparak kazanıyorsun ekip kurman sadece kazancını büyütüyor
Himm olabilir .
500 oldu efendim
Hayırlı olsun canım inşallah ilerlersin . Ama ben naçizane kendi fikrimi söyleyeyim Avon, Oriflame, Ersağ, homm hepsini yaptım bilgim var . Evden çalışmak adı altında ama asla evde çalışarak kazanamazsiniz sürekli saha da olmak gerek altina üye alıp ekip kurman gerek ki kâr yapasin zaten buna vakti olan birisi gidip asgari ucretle bı yerde çalışsa daha mantıklı bana göre . Biz yeni başlayanlar altta cebellesirken üye vulcan ürün satcam diye bizi basamak olarak kullanıp üste yerleşmiş kişiler o ülke senin bu araba benim geziyorlar . Birebir yaşamış biri olarak söylüyorum. Ben yeni başladığımda işte şu kadar sipariş gir şu hediyeyi kazan söyle böyle diye diye üstüm sipariş olmayan ve asla satamayacagim ürünlerle dolmuştu evim siparişleri üstüm giriyordu ve bana sormadan ürün ekliyordu ben öğrenciydim o zamanlar elimdeki harçlıklarımla fatura ödüyordum ten rengime uymayan fondöten mi demezsin saçma sapan ruj oje herşey elimde kalıyordu . O zamandan sonra tövbe ettim . İhtiyacım olanı giderim imkanım doğrultusunda alırım kozmetikte aynı şekilde temizlik ürünü de . Ağrı kesici falan fes mekan eczane ve aktarlar 10 numara . Benim eşim eczacı teknisyeni zaten her türlü ilacı yapıyor Krem karışımı serum falan onu da öyle çözdüm ![]()
ama tabikide inşallah siz başarılı olursunuz ![]()
Kazanabildiniz mi iş durumunuz nedir merak ettim konuyu ![]()
Ewet katiliyorum sana bende avon ersag dr.clinic onlarda uye oldum satis yapinca ne kadinolcakki urun 20 se sana 15 geliyo 20 ye weriyosun sana kalan 5 lira cewren genis olcak surekli gezecen edecen bir suru tantana
Aynen çok vakit ayırmak lazım. Asla evde iş değil yani