Günaydınnn televizyonu açıyor musunuz gün içinde yani ben hiç açmıyorum bazen de sıkılıyorum siz açıyor musunuz napıyosunuz yoksa 0 ekran mı ilerliyorsunuz
Günaydın bebegim 5 buçuk aylık. Ben evde 0 ekran ilerlemeye çalışıyorum. Yalnız şöyle bir sorun var. Bebeğim gündüz uyuduğunda evde çıt ses çıkmıyor. Sessiz ortamda uyumaya alıştı. Yakınlarım uyuduğu zaman telavizyonun sesini aç. Sonra çok zorlanirsin diyor.
Aynı şeyi bana da söylediler ve yaptım da
uyuduktan sonra evde ses olsun diye tv açtım bebek aynı odada olmasa da ama bir işe yaradı diyemem
hâlâ en ufak çıtırtıda uyanıyor
Aynı şeyi yaşıyoruz bana da hiç olmazsa radyo aç diyolar
Merhaba bebeğim 5 aylık olmak üzere doğduğundan beri hiç açmadık ama gündüzleri evde yalnızım ve uyuduğunda hiç ses olmuyor bu yüzden sessizliğe çok alıştı en ufak çıt sesine uyanıyor bu durum beni zorlamaya başladı evde hareket edemez oldum o yüzden iki gündür gündüz uykularını tv açıkken yaptırıyorum kanalların yerini bile unutmuşum
sesi çok yüksek değil ama yine de arka planda duyuluyor alıştırmaya çalışıyorum
![]()
ya bide odaların konumu bende farkl yani ev 2 bölümden oluşuyor gibi 2 ayrı koridor var yatak odaları bi tarafta salon mutfak bi tarafta benim açtığım TV sesi yatak odasına istesem de gitmez
Günaydın ![]()
bebeğim 6,5 aylık ve evet 0 ekran. (görüntülü görüşmeler dışında). Evimizde TV de yok, evlenirken almadık yani bilerek. Onun yerine 2 kedimiz var baya eğlendiriyor Kedi TV
Müzik de açarım arada bebek müzikleri veya kendi müziklerimi. Uyurken de genelde çamaşır ya da kurutma makinesi sesi oluyor. Hiç olmadi kedilerimin sesi var evde. Üstelik bir dağ köyündeyiz kuş , köpek sesi dışında dışarıdan ses de gelmez. Yüksek ezan sesinden korkacak diye başında bekliyordum ama korkmuyor ve uyanmiyor çok şükür. Uyurken yanında ütü de yaptım birkaç kez. Uyumadan önce yüksek olmayacak şekilde rutin sesleri bir deneyin. Uykuya öyle dalınca alisiyorlar zamanla.
Ben arada açıyorum sesi kısık bir şekilde dikkatini çekmiyor hiç bakmiyo zaten ters oturtup onunla oyun onuyorum kendi oynuyor felan evde yalnızım bende çok sıkılıyorum o yüzden açmaya başladım yanlış doğru bilemem
Bende açıyorum yanlış olabilir evet ama başka şansım olmuyor tek bakıyorum akşama kadar insanın ruhu çatlıyor. Benim eşim sabah 8 de çıkıyor akşam 6 gibi eve geliyor. Şuan ramazandan dolayı da iftar edip kahveye gidiyor gece 9 10 a kadar gelmiyor sürekli tek olduğum için hem oyalamak açısından hemde evde bi ses olsun da benimde kafam patlamasın diye açıyorum maalesef. Kendi de zaten başka bişeyle uğraş halinde oldu mu bakmıyor bile ama bazen de izlemek istiyor o zamanda oyalansın da bi işime bakayım diye mecbur bırakıyorum ![]()
Gece uykusunun sessiz ortamda olması taraftarıyım. Ailem bebekler düğünde bile mışıl mışıl uyuyor diyor. Böyle alistirirsan kendin çok zorlanirsin diyorlar ama ben hala bebegimi sessiz ortamda uyutmaya devam ediyorum. Uyurken çamaşır makinesi ya da benim evde iş yaparken günlük çıkan tıkırtı sesleri illaki çıkıyor. Ama anlık yüksek seslerde bebeğim bir uyanıp geri dalıyor
Doğru olan bu zaten. Sessiz, karanlık ortam. Ben gündüz de karartma perdelerini çekiyorum zifiri olmasa da ısısı kadar odanın ışığı da önemli. Uykusu geldiğinde düğünde niye uyutayım ya bir de
Ona da alismasin yani millet oynamaya düşkün olabilir illa kalın dese de bebeği daha fazla görmek isteyen evimize gelsin. Hiçbir eğlencem bebeğimin uykusundan daha önemli değil..Hatta kendi uykum bile ![]()
Anne baba olarak hayatımızın eskisi gibi olmayacağının bilincinde olmak çok önemli. Bebeğim doğduğundan beri akşam misafirlik olmayımiz yok. Bebeğim akşam 8 gibi uyuyor. Tüm hayatımızı ona uygun yaşıyoruz. Aile ziyareti dışında şimdiye kadar kimseye gezmeye gitmedik. Kış hastalık ihtimali derken hep korumaya çalışıyoruz. Sizin de dediğiniz gibi düğün mü var benim bebeğim bebek arabasında o gürültüde neden uyusun ki
Gider hayırlı olsun der yarım saat kalır evime gelirim.
Dediğiniz herşeye katılıyorum evde genel olarak yalnızım eşim vardiyalı çalışıyor ve o da uyuyor bazen gündüzleri. Süpürge açmam makineler çalışıyor ama ani ses bende çıkarmıyorum. Düğün olayı ise benim için bi facia anıdan ibaret
abim evlendi düğün değilde nikah yaptı ama kına gecesi zulüm gibi bi gğmdü benim ve bebeğim için. Yani genel olarak da açınca bakıyor TV’ye açmıyorım bende çok zorlanırsam bi tuvalet molasında açıyorum![]()
Katılıyorum. Kaliteli ve verimli bir uyku sessiz ve karanlık ortamda olur. Fazla gürültü ve karışık sesler bebeğin aşırı uyarilması demek..
Birileri beni eleştirip alaya alıp hatta kavga çıkarıp üzerime de yuruse ( yaşandı ) ekran 0.