Kzılar evim kombisiz gece 23 derece gğndğz 25leri buluyor sıcak dşye kapatmıştık gece açsam mı acaba bebek üşür mü
Benim evimde aynı derecelerde ama biz daha hiç kapatmadık ince giydirip ince bir battaniyeyle örtüyorum 23 derecede üşümez ideal sıcaklık bana kalsa en azından gündüzleri kapatır geceleri açarım ama eşim pimpirikli bebek üşür diye cam bile açtırmaz
Gunduz kapatiyorum aksama dogru aciyorum ama ev cok sicak cocukda ter bosaltiyo sicakdanda uyuyamiyo kapatsam usur napsam bende bilemedim
Biz bile bunaldik kapatiyim dedim bu seferde gece usur diye esim kapttirmadi bisey olmaz aslinda ustu ortulu oluyo gece
Benim evim cok sicak oldugu icin ben kombiyi kapattim komple. Havalar da cok sıcak gidiyor ne mont ne de evde uzun kollu giydiriyorum terliyor hemen
Normalde 45 yakidum dunden beri kapttim evim guney cephe oldugu icin cok sicak oluyor iki gundurde ew cok sicak kapattm
Evde termometre yok o yüzden kaç derece bilmiyorm ama bu aralar bizim bura disaridi 19 22 arası ev tabiki dışarıya göre daha sıcak gündüz kapatıyorum akşam yakiyorum bende üstüne uzun kollu zıbın ve genelde tulum giydiriyorum altına içine bı patikli pijama üşümuyor dışarı çıkarken üstünü inceltiyorum ama böyle tavşan tulumu gibi olanlardan giydiriyorum esiyor bazı yerler
Kombi açık değil gündüz 27 derece gece 26 derece oluyor üzerinde sadece zıbın ile geziyor yatarkende sadece zibinla yatıyor müslin battaniye oluyor onuda istemiyor zaten
Normal kalın battaniyesini ortuyorum gece üstünü acıyo sürekli tulum derkende normal gün içinde giydirdigimiz tulumlardan uyku tulumu tarzı degil