Fazla anne sütü

Kızlar Merhaba Ben çalışan bir anneyim bir işe başlamadan önce bir sürü süt dondurmuştum dolapta Şimdi ise günlük olarak sadığım süt yetiyor Dolaptaki sütlere sıra hiç gelmiyor. Ben bu sütleri çöpe atmak da istemiyorum. Acaba bu sütleri yetimhaneler Sevgi Evleri gibi yerler alır mı? Yani bunu söylememin sebebi şu bizim çocuklarımız şanslı doğuyor anneleri babaları yanında. Bazı bebeklerin Anneleri olmuyor manevi olarak eksik oluyorlar En azından bu şekilde anne sütü alabilirler diye düşündüm çünkü anne sütü çok mucizevi bir şey.

Yetimhaneler falan alır mı bilmiyorum ama Ileri de sütün azalırsa kullanabilirsin 1 yıla kadar dondurucuda kalabiliyor çünkü .

Böyle bir durumda hiçbir kurumun olumlu yanaşacagini zannetmem.
Sizi tenzih ederim,belki madde kullanan bir annenin sütüdür,dün haberlerde Iskoçya da bağımlı bebeklerin çok arttığı haberi yayınlanmıştı.
Ikincisi,dini olarak konuya bakarsak o sütü alan her bebek süt kardeşi sayılıyor ve sizin dnanizdan bir parça taşıyayacak.Bebeklerin ileri yaşlarında birbirleri ile evlenmeme garantisi de yok :slight_smile:
Niyetiniz çok güzel belki çevrenizde yeni doğum yapmış fakat sütü olmayan annenin bebeğine verseniz daha güzel olabilir.Yine de bebeğiniz ile aynı cinsiyette olmasına dikkat edin derim.Hassas bazı noktalar var işte…
Ben de Dışarıda 3 4 saat dolapta 3 4 gün buzlukta 4 6 ay bekliyor diye biliyorum.
Bebeğinize bol bol yogurt mayalayabilirsiniz şayet 6 aydan büyükse bu da alternatif.
Güzel yerlere ulaşması dileğiyle…

@Han çok güzel ve detaylı bir açıklama olmuş teşekkürler :smiling_face::rose:

Ben çok fazla stok yapmışım yoğurt falan yaptım ama benimki çok sevmedi

Öncelikle çok teşekkür ederim uzun bir şekilde cevap vermişsiniz. Yoğurt yaptım ama hiç beğenmedi peynir denemeyi düşünüyorum birde. bende bayağı abartarak koymuşum dolaba yetmedi anneme kardeşime falan da verdim. Elimde patladı hepsi :grin:

Benimde buzlukta 50-60 tane vardı bi ara sütüm çok azaldı ve onları kullanmak zorunda kaldım. Süt azalınca bitiyor yani. Hatta içlerinde bozulanlar bile olmuştu 1-2 ay geçmesine rağmen. Irmikle falan ek gıda hazırlarken su yerine sütünü de kullanabilirsin.

Aslında süt azalmasındada kullanılabilir

Merhaba benimde sütüm çok fazlaydı ilk 2.5 ayda 40 pakete yakın dondurdum bende sütleri ihtiyaç sahibine vermek için araştırma yaptım buraya falan konu açmıştım hatta fakat bebeğim 3 ay 10 günlükken emmeyi bıraktı ve mecbur kaldım kullanmaya inşallah sizinde benim gibi olmaz da sütleri verebilirsiniz çok mutlu oldum​:smiling_face_with_three_hearts::slightly_smiling_face: