Kızlar kızım ayın 25 inde 9 aylık olacak 3 aylıkta hamileyim ama kese etrafinda kanamam var öğrendim ogreneli progestan fitil kullanıyorum ama kanama alanı hiç bir şekilde gitmedi doktorum emzirdigin için kanama alanı gitmiyor dedi yavaş yavaş memeden kesmelisin dedi sma mama aldım ama kızım ağzına kesinlikle degdirmiyor ağlıyor karnı tok olsada meme istiyor sütüm azaldı emmek istiyor ama doymuyor gece sürekli uyanıyor memede duruyor çekince ağlıyor hemen kesemem biliyorum ama ne yapmam lazım başına gelen varmı önerebileceğiniz birşey varmı yada mama varmı
Memene kıl koy salca sur sewmedigi biseyi sür belki tiksinir emmez
merhaba canim benim oglum 11 aylik emmiyor 4.5 aylikken birakti emmeyince mamaya basladim sma 10 ayina kadar geceleri 2 kez biberonla mama veriyordum ama 10 ay dolunca biberonuda reddetti sanirim ek gida aldigi icin biberon istemedi e haliyle geceleri acikiyor
ben kendim cici bebe biskuvi yaptim yatmadan 1 saat once 4 tane biskuviyi bir kaseye eziyirum biberonda 60 lik mama yapiyorum uzerine dokup karistirdiktan sonra 4 kasik toz olarak mamadan koyup yani toplam mama 180 lik olmus oluyor hepsini karistirip kasikla yediriyorum 10.5 gibi 11 gibi uyuyor sabah 9 9.5 da uyaniyor oyle tok tutuyorki hic kipirdamiyor bile bu cozumu buldum 20 25 gundur bu sekildeyiz hic uyanmadan 11den 9 a kadar uyuyoruz dene canim
Mama dediğiniz hangisi acaba bide bebe biskuvisini nasıl neyle suylami yoksa mamaylami orayı anlamadım kusura bakmayin
mama dedigim sma canim
4 tane biskuviyi kırıyorum benim buskiviler biraz kalin kaseye kırın ayri biberonda 60 lik 50 lik sma ile mama yapin biskuvinin uzerine dökün sonra o kaseye toz halinde 4 ölcek sma mama ekleyin karistirin iyice kasikla yedirin
Bu saglikli bi memeden ayirma sekli degil lutfen bunu yapmayin.
İlk hamileligimde benimde kesede kanamam vardi doktorum yatarak gecireceksin dedi wc disinda kalkamam yassakdi yoksa dusuk olur dedi. Gecdi yatarak suan 10 yasinda. Emzirmeyle bi baglanti kuramadim ben emzirmiyodum mesela baska bi doktora dahami gitseniz acaba
Canım cicibebw katıp dene ben ogluma oyle mamaya alistirabildjm organik cicibebeler var trenyoldada bulabilirsin
Teşekkür ederim deniycem
3 4 doktora gittim hepside aynı şeyi söyledi kizimdada vardı dinlenerek progestanla geçmişti ama bu hamileligimde gecmiyor
Teşekkür ederim deniycem
Gecer insallah canim benim sen kendini cok yorma mumkun oldukca dinlen cocugu cok kucagina alma
Mecbur alıyorum eşimde işte olduğu için rabbim bı kolaylık verir inşallah geçer bakalım