O kadar uzun uzun. Meseleler varki bilmeyen onları burdan yazamam biliyorum habis cok tatli genis genis yazıyor ben yorgunum aklıma da gelmez çoğu çoğu kötü şeyleri rabbim unutturdugu için mutluyum gelelim konuya kamu da çalışıyorum esim özel sektörde bebege bakacak güvenilir biri yok diye esim işten ayrıldı aylardir miniğe bakıyor benim ailem hepsi kamuda durumları iyi bende kiradayim esim tabiri caizse iyi biri ama züğürt bize hiç bisey yapılmadı hersey benim maddi imkanlarimla 2 sene önce biraz altinim vardi erkek kardeşim üstüne koydu iyi bir araba aldı bana Diyarbakır da ama ben gidemedim kardeşim Ruhsatı üstüne yaptı az az ödüyor um ona borcum u bankaya girmeme izin vermediler cok az borcum kaldi bitireyim kardeşim sene de 2 kere gelir yanımıza Ruhsatı alicam ama ben borcum bitsin diye sesimi etmiyor um borcum bitince alirim diğer taraftan esimin ailesi ruhsat niye senin üzerine karının üzerine değil o arabada borcum harç vs varda var diyorlar sürekli eşimi suçluyor lar tek gram faydaları yok sürekli akıl veriyor lar sözde babasi na niye sormamış niye ailem yardım etmiş falan filan yani kaynanam
Surekli Ruhsatı al ama bizim yüzümüz e bile bakmiyor lar oğlu bebege bakıyor diyor ki ayıp erkek çocuğa bakarmış ise girsin yoksa psikolojik olarak sana bisey yapar snei üzer yani bunun gibj şeyler normalmi sizce ben ne yapayım borcum bitmeden kardeşime desem ruhsatimi ver yoksa bitince buraya gelir mi alayım ailem yardım etmiş esimin tek kurusu yok içinde niye bu kadar hadsizler bilmiyorum kendi kizlarinada almayın evinize kaynanana kaynataa küfür etsin gitsin kafasindalar ben niye bu kadar ezigim bisey diyemiyorum fikir verin ne olur kizlar
Böyle konularda biraz empati gerekiyo tam tersi bi durum olsaydı eşinizin kardeşi kendi üstüne alsaydı siz ne der yada düşünürdünüz ..eşiniz çalışıyor ve siz evde olsanız adam benim paramla alındı eşimin hiç katkısı yok deseydi yine ne düşünürdünüz…bu para konularında benim param senin paran degil bizim paramiz olması gerekiyor bunun lafının bile edilmesi evde gerginlik yapabilir eşiniz calisiyo olsaydı benim param benim param deseydi üzülür belki yanlış anlardiniz …kısacası çok saçma olmuş kardeşinizin üstüne olmasi borcsa zaten ödüyorsunuz odeyemediginizde vermeyecek mi arabayi yani
Affınıza sığınarak yazdım bunları yanlış anlamayin
Yok estağfurullah cok haklısınız ama size oğluna zerre kadar faydası yok ama hersey de dilleri var tabiki almam lazım Ruhsatı kardeşim le konusu bile olmadı esimin ailesinin sorunlarını anlatmam genelde kimseye eşimle de aramızda para senin benin yok esim mecburiyetten işten çıktı bebek icjn demem oki ailesi herseye karışıyor kocamla böyle sorunlarımız yok şimdi Ruhsatı alsam bizden korktu yaptı derler mi diye hep onların dediği gibi pikniğe bile izin alır esim biz şunu bunu yapacaz diye
Karismalari tabiki yanlış benim eşimin anne babası vefat etmiş benim öyle dertlerim yok şükür sizi çok fazla anlayamam ama eşiniz nereye kadar bakacak gerçek anlamda bir süre sonra erkekler kendilerini yetersiz hissedip ev içi gerilimlere yol açabilir sonuçta erkek ve bi zaman sonra belki eşinden resmen harçlık almak zoruna gidecek birazda anne sözü dinliyorsa çok kısa sürede ortalığı karistirabilirler Allah yardımcın olsun zor bi durum
Amin canim allah razı olsun ins bulucaz bir çözüm bakan birini evet maddi manevi dardayım rabbim kerim açılır ins kapılar kocaman tsk ederim
Eşim asgari ücretle çalışıyor maddi anlamda yardım eden kimsemiz yok annem babam var şükür ama laftalar Yozgat’ta oturuyoruz hastane için bi kac kere Ankara’ya Kayseri’ye gitmek zorundaydık kimseden fayda olmadığı için eşim yol parası için kredi çekmişti sonra borçlar aldı başını gitti şuan aylık ödememiz 19 bin kredi faturalar falan 23 oluyor eşim 24.5 alıyor ve geri kalan 1.5 la 2 yıldır evi ceviriyoruz 1 sene kaldı borçların bitmesine 3. Bebeğim oldu bende çalışmak isterim ama annem bakmak istemedi hatta inşaallah calisamazain diye beddua etti halbuki çocuklara baksa elimiz rahatlasa kötü mü ama istemedi iste qma senin içinde bziim içinde bu zor günler elbet geçecek rabbim en güzel günlerde en mutlu anıları yasatsn hepimize
Oz anne bakmıyor yeri geliyor hersey diyor demek ki kaynana yada büyütmeye gerek yok allahim size de kolaylık versin ne diyilirki maalesef
Aynen öyle o yüzden eşinizle istişare edin araba konusunu beraber ortak karar verin al diyirsa alırsınız dursun diyorsa borcu ödeyene kadar durur ben her zaman derim ama baba kardeş vs hepsi kapınızı kapattığınızda dışarda kalıyor yanınız da eşiniz ve yavrumuz oluyor kimseye hesap vermek yada akıl almak gibi bi zorunlugumuz yok
Canim benim yorgunluğunu şu yazılarından anlıyorum. Usanmisin artık. Ne yapacağını sende bilmiyorsun yada biliyorsun ama yapmaya mecalin yok gibiiii.
Ben direk düşüncemi yazayim . O zmaamn ilk once esinle aranda para konusu geçmez ise. Oturup kim daha çok gelir elde ediyor onu hesaplardim. Arada bir iki rakamdan borsey olmaz ..Esin diyelim ki 50 alıyor sende 53 alıyorsun en mantıklısı senin işten ayrilman gerekirdi çocuğun.kucuk ise 3 yasina kadar bence anne ilgilenmeli daha cok . Annenin ilgisi daha başka olur diye düşünüyorum. Sen hem bebeginle ilgilenirdin hem evinin işini tutardin.esin de çalışırdı. Cunku zamanla erkeklerde yetemezlik duyugusu oluyor erkeklerin doğası gereği eve para getirmek ekmek getirmek zorunda . Mesla esinde para olmayınca senden istemek zorunda kalacak bu da erkeklik iv güdüsunu içten içe zedeleyecek . Ayrica calistigi icin de kaldiginiz yerden borc odenirdi. Geç olsun.guc olmasin .. Bu benim.düşüncem sakin yanlış anlama inşallah doğru anlatmıştır kisa zamanda çözülür konu inşallah..
Dip not:yazı yazmayı seviyorum . O yuzden geniş geniş yazıyorum. Hafızam da baya güçlü. Bu ara balik hafızalı olsam da ![]()
![]()
Tsk ederim canım benim iyiki varsin estağfurullah ben kadroluyum kamu da esim özel sektor evet cok yoruldum ayrıca bank kart vs hep eşimde benden para istemz alış veriş vs benzin herseye o bakar ben öyle onu inciticrk şeyler demem şaka ile karışık züğürt demek hoşuma gidiyor ama ahlaki güzel bin şükür anasigile kızınca arada adamı da boyuyor um haliyle
Heee o zaman başka ya . Çoğumuz böyleyiz galiba . Kaynata kaynnaya kizariz acısını da oğullarından alırız
yapacak bor şey yok . Esinle bazı konuları oturup konus ki icinde kalmasın. Yoksa kendini yer bitirirsin. En azindan ben öyleyim ![]()
![]()
Evet haklısın aslında 2 arkadaş gibiyiz ama ben biraz dik kafalıyım kendi bildiğimi okurum bu huyum beni yordu izin vs bilmiyorum almayı bazı huylarimi sevmiyorum elimde değil baba evinde öyle alıştım esim daha kibar naif biri ben bazen hot hot
Tehhhhhhhhhhhhj![]()
![]()