Fikrinizi merak ediyorum

Kızlar kızım 14 aylık. Buraya sık sık başlık açtım uyumaması hakkında. Ama artık mesele sadece uykusuzlugu degil. Ailecek hayat kalitemiz sıfıra düştü. Sürekli ağlama krizleri her yarım saatte bir meme diye ağlayış hem gece hem gündüz uykusuzluk. Geceleri 10 defa da kalksa meme vermezsem katılarak ağlıyor. Gündüz yemek yemiyor bağımlı givi sadece meme isityor. Cocuk gelisin uzmanı gece emmesini bıraktır dedi fakat bu şekilde mümkün değil ağlaya ağlaya kendini hasta ediyor. Çok üzülerek memeden tamamen kesmeyidüşünüyorum. Uzun zamandır arada kaldıgım bir konu. Ama sağlıklı bi psikolojimin ona sütümden daha yararlı olacagını düşünüyorum .doktorundan onay aldım. Kesebilirsin dedi. Sadece vicdanımsızlıyor. İdare edeyim diyorum ama edilecek gibi degil. Bana aşırı bağımlı. Babasına bile gitmiyor sürekli kucagımda. Sütten kesersem en azından uykusu düzene girecek biliyorum . Ne yapmalıyım? Çok mu erken kesmek icin fikrinize ihtiyacım var

Anne sutu kadar uykuda çok onemli belki daha fazla onemli zaten 14 ay emmiş doktorunda musade vermiş en azindan biseylerin yoluna girmesi için dene insallah bukadar bagliyken birakdirabilirsin canim

Sabır taşı sürmeme izin verdi doktorumuz onunla deneyeceğim inşaAllah kolay geçiririm bu süreci :pensive_face::pensive_face:

13 ay 10 günlük bizde ayniyiz. Benimde eşim kesmemi istiyor bu sebeplerden ama ben razı değilim nedense herşeye rağmen emdigi kadar gitsin diyorum :pensive_face:

Malesef benim kızım hep uykusuzdu 10 günlükken bile saatlerce uyanık kalıp ağlardı hwp cok sorun yaşadık ve desteksiz büyütüyorum daha fazla uykusuzluğa bünyem dayanamıyor malesef üzülerek kesicem bende

Acaba bir ağrısı mı var, çünkü kızım da sık emen bir bebek ama ağrısı olduğu geceler özellikle yarım saatte bir uyanıyor. Uykudan ağlayarak uyanıyor elini ağzına götürüyor. Diş jeli sürünce biraz daha sakinleşiyor, ağrısı olmadığında emmek için o kadar uyanmıyor. Yazdıklarınızı okurken mutlaka bir ağırısı sıkıntısı vardır diye düşündüm. Diş sıkıntıları olduğunda gündüz de kızım hep yanımda olmak istiyor hep emmek istiyor. Hafiflediği günlerde o kadar mızmız olmuyor.

Ay benimki 14 aylık memekolik disarda kalsın gıdım gelim emim herkes biraktir diyor yeter diyor ama benimki ona uariyor en azindan memeule yatıyor bende uyuyabiliyorum bu meme sayesinde hiç gece uyku bolunmem olmadi agzina veriyordum uyanmadan gene uyuyordu kesmeme 6 ay kaldı hiç kesmek istemiyorum vicdanım sızlıyor sanki ayrilicaz gibi bi bağımız kalmicak gibi şimdi bile gözlerim doluyor

16 tane disivar. Jel surup tetagil her şeyi denedik hicbiri uyutmadı. Doktorumuz tamamen alışkanlık oldugunu söylüyor çünkü aylardır her hece böyle. Dönem dönem olsa bende aynısını düşünecepim ama o kadar uzun süredir böyle ki artık yaşantımız kalmadı malesef

Bende aynı duyguları yaşıyorum ama mental olarak cok yoruldum bel fıtıg7m var onunla yattıgım zaman sabah tutuk uyanıyorum o beşiğindeyse her 20 30 dk da bir uyanıp meme arıyor bende haliyle tükendim yüzüm egzama dolu stresten napcagımı şaşırmış durumdayım

Anne sütü evet çok faydalı ve siz de bu faydayı göreceği kadar emzirmişsiniz. Bundan sonrası artık sizi, aile hayatınızı, bebeğinizi olumsuz etkiliyorsa elbette sütten kesmelisiniz. Vicdanınız rahatsız olmasın. Bu kararı yine bebeğinizin iyiliği için veriyorsunuz. Bebeğinizin tek ihtiyacı anne sütü değil. Güzel uyku uyuması lazım ki güzel vakit geçirsin, güzelce oynasın enerjisini atsın ki ek besinler yemeye iştahı olsun. Anne olarak bebeğinize yeterli ilgiyi verebilmek için sizin de dinlenmeye ihtiyacınız var. 14 ay anne sütü hiç az bir süre değil. Ayrıca sürekli sık sık emdiği sütün ona faydası yine yok ki. Açlıktan değil, tadımlık alıp alıp bırakıyor demek ki. İnşallah kolay yoldan, hayırla güzel günlere çıkarsınız biran önce :palms_up_together:t2::palms_up_together:t2:

Benim oğlumda ayni son üç dört aydır tamda anlattığımız gibi çok zorlaniyirum ağlama krizleri bitmiyor gece sık sık kalkıyor gündüzde hiç bir iş yaptırmıyor yemeğimi bile yiyemez oldum dakka başı emmek istiyor yemek asla yemiyor belkide aç kalıyor ondan durmuyor bilmiyorum kilosu son uc aydır sabit bende dişimi sıkıp 18.ayda kesmeyi düşünüyorum 13 aylik ortanca kızımda öyleydi şuan 8 yaşında 15.ayda onuda kesmistimkestik den bir hafta sonra bir daha uyanmsdi herşeyi yemeye basladi

Aynen dişlerini nerdeyse tamamlamis 4 tane kalmış geriyemaşallah büyük ihtimal alışkanlık bende dış sanıyordum ama çıkmıyor şiş ve delik uzun zamandır öyle

Bende öyle stresten saçından ayaklarımdan sedef hastayım her yerime serpti

Hak veriyorum sana ama bu zamanları ozlucez

Amiinn çok teşekkür ederim :heart:

İnşaAllah benim kızımda düzelir Allah yardımcınız olsun sizinde :heart:

Sabır taşını deneyin eminim işe yarayacaktır aynı şikayetleri ben de yaşadım sabur taşıyla iki günde tiksindi memeden. Şimdi uykusu daha düzenli ve iştahı daha güzel çok şükür

Bunu duymak güven verdi çok teşekkür ederim :heart: