Siz nerden verdiniz. Daha uygunmuş birde kapıda ödememi video ileede gösteriyorlardı yaptıklarıni boyutları ne kadar benim dediğim kişi kapıda ödeme birde watsaptan gösteriyorlar resimleri
Sıfır beş yüz otuz dörtyüz on iki sıfır sekiz seksen sekiz
Ben werdim bakalim baski yapilimcs fotosunu atck memnun kalirsam kalan fotolarimi aticam
Canım resimlimagnet var orası güvenilir fiyatlarda uygun ve birçok şekilde yapıyor bı incele istersen.
Orayada bakayım teşekkür edweim canım
Bende fotomanya sayfasından wp üzerinden sipariş verdim boyutu sen seçiyorsun 15×15 yaptırmıştım kapıda ödeme mevcutdu
Fotoğraflar guzelmi sonradan sararma felan oluyormu acaba
Hayır bende olmadı hic
Ben werdim siparis huveydanin soyledigi yere
Bende sizin sipariş verdiğiniz yere veriyorum ısrarla jel.işlemi uygulayalım diye tutturdular 200tl tutuyor resimler kargo felan 280 oldu ille jel yapalim hayır dediğim halde ısrar ediyorlar anlamadım eskiden jelmi vardı annem yillarin resmini saklıyor hictebisey olmadı siz ne zaman cikarttirmiştiniz acaba
Bi kac ay önce bana da ısrar ediyorlar jeli hic hos durmuyor
Teşekkür ederim bnde istemedim Jeli ısrar edince eskiden jelmi vardı dedim yılların fotograflarni sakliyoruz hiçte bişey olmadı dedim
Sipariş verdiğiniz sitenin tam ismi nedir acaba instagramdan mı sipariş veriyorsunuz
Benim istegramim yok watsap uzerinden sipariş verdim burdaki arkadaşimizin tavsiyesiyle adı fotomanya istegram üzerinde de verilebiliyormuş