Fotografci

Siz nerden verdiniz. Daha uygunmuş birde kapıda ödememi video ileede gösteriyorlardı yaptıklarıni boyutları ne kadar benim dediğim kişi kapıda ödeme birde watsaptan gösteriyorlar resimleri

Sıfır beş yüz otuz dörtyüz on iki sıfır sekiz seksen sekiz

Ben werdim bakalim baski yapilimcs fotosunu atck memnun kalirsam kalan fotolarimi aticam

Canım resimlimagnet var orası güvenilir fiyatlarda uygun ve birçok şekilde yapıyor bı incele istersen.

Orayada bakayım teşekkür edweim canım

Bende fotomanya sayfasından wp üzerinden sipariş verdim boyutu sen seçiyorsun 15×15 yaptırmıştım kapıda ödeme mevcutdu

Fotoğraflar guzelmi sonradan sararma felan oluyormu acaba

Hayır bende olmadı hic

Ben werdim siparis huveydanin soyledigi yere

Bende sizin sipariş verdiğiniz yere veriyorum ısrarla jel.işlemi uygulayalım diye tutturdular 200tl tutuyor resimler kargo felan 280 oldu ille jel yapalim hayır dediğim halde ısrar ediyorlar anlamadım eskiden jelmi vardı annem yillarin resmini saklıyor hictebisey olmadı siz ne zaman cikarttirmiştiniz acaba

Bi kac ay önce bana da ısrar ediyorlar jeli hic hos durmuyor

Teşekkür ederim bnde istemedim Jeli ısrar edince eskiden jelmi vardı dedim yılların fotograflarni sakliyoruz hiçte bişey olmadı dedim

Sipariş verdiğiniz sitenin tam ismi nedir acaba instagramdan mı sipariş veriyorsunuz

Benim istegramim yok watsap uzerinden sipariş verdim burdaki arkadaşimizin tavsiyesiyle adı fotomanya istegram üzerinde de verilebiliyormuş