Gaz damla önerisi

Bebegim 20 günlük gazı başladı hangi marka gaz damlasından memnun kaldınız

Sab simplex kullandık

Bende bir çok marka kullandım ama fayda eden sab simplex oldu

Bende nurse harways kullandım

Nurse Harveys tek geçerim hemde bitkisel canim

Eczane sordum yenidogan kullanma dedi siz kaç günlük bebebege kullandınız

45 günlük olduğundan beri sab simplex kullanıyoruz gayet güzel geldi bize

2 aylık olduk doğduğundan beri relaktaz kullanıyoruz. İlaç değil laktaz enzimi. Sütteki laktozu parçalayıp gaz olmasını engelliyor

Kızım 51 günlükken bizim doktorumuz da kaleidon vermişti o da çok güzel etki etti onun öncesinde bi tane kullandım adını hatırlamıyorum bilindik bi marka değildi hiç bi faydasını görmemiştim

2 aydan itibaren kullandim

Nurse Harvey Colex ve metsilin faydasını gördük biz.

Laknogas bize öyle mucizevi geldiki anlatamam

Canım marka olarak metsil in faydasını gördüm fakat ilaç vermek yerine kimyon kaynatıp hem kendin iç hemde bebeğine bir çay kaşığı ver çok küçük evet ama verebilirsin sonuçta bitkisel doğal bişey kimyon . Benim arkadaşım var Yenidoğan hemşiresi iki çocuğuna da kullandı bana da o önerdi bende kullandım ki bir çok kişide kullanmıştır biliyorum hiç bir sekilde zararı olmaz endişe etmeden verebilirsin sonuç olarak herhangi bir ilaçtan daha iyi. Şimdiden Allah yardımcın olsun

2.5 aylıkken başladk biz metsil kullandık çok memnundum şimdi 9 aylık oldu 7. Aydan sonra kullanmadık

Kimyon, anason ve rezene çayları da içebilirsiniz. İlaç kadar etkisi olmasa da günlük bir tane içerseniz bebeğin gazını azaltır uyku da yapar.