Gaz Damlası ve Probiyotik

Kızlar gaz damlası ve probiyotik damlayı kaç aylık olana kadar kullandınız ?

biz 1.5 2 aylıkken 2 3hafta kadar kullanmıştık. şu an 4 aylık olmamıza 1 hafta var geçtiğimiz hafta çok fazla gazı vardı sürekli ıkınıyordu bebeğim tekrar başladık 1 haftadır kullanıyoruz. bi kaç hafta içinde bırakırız tekrar. düzelmiş olursa tekrar başlamayız

5 aylığız 2 hafta önce gaz damlasını bırakmaya çalıştım ama çıkaramadı gazını olduğu gibi kustu mamayı 6. Ayda bırakmayı düşünüyorum yinede

Ben de bir ay daha kullanıp bırakayım dedim ama henüz çok mu küçük bilemedim

Bebeğiniz 2 aylıktı sanırım henüz çok küçük gaz sorunu varsa en çok pik yaptığı dönemdesiniz 3. Ayda geçer gibi oluyor ama geçmiyor 4. Ayda da çok artıyor gerçi değişebilir bebekten bebeğe ama gaz sorunu varsa sanmıyorum çok erken olur damlayı bırakmanız

3 aylık teşekkür ediyorum yorumunuz için

Probiyotik damlayı 6 aylık olana kadar düzenli kullandım, bağırsak yönünden hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür.