Merhaba annelerim momys bliss night damlasını kullanan annelerim var mı gaz ve uykuya iyi geliyor mu tecrübe eden var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim. Bebeğim 1,5 aylık çok huzursuz uyku düzeni 0 asla derin dalamıyor çok önerdiler bu damlayı doktor da kullanabilirsin dedi
Bende gördüm onu yorumları çok iyi, bitkiselde deniyor ama kullanmadım. Doktorun tavsiye ettiyse güveniyorsan doktoruna bir dene istersen
Doktorumu yeni tanıyorum açıkçası sab simplex vermişti ilk önce bize kısmen fayda gördüm hiç görmedim diyemem ama 40 gündem sonra gaz sancıları sanki daha arttı uyku problemimiz pik yaptı gündüz de gece de bir düzen derin uykuya dalma yok son 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz hepsinin birbirini tetiklediğini düşünüyorum haliyle uykusuzluk yorgunluk sütümü de etkiliyor
Gündüz yeterince uyuyamıyorsa gece bir o kadar huysuz oluyor bende farkettim bunu. Bende aynı gaz damlasını kullanıyorum bizde de aynı etkiyi verdi, doktor demişti zaten çok birşey beklemeyin tamamen geçirmez sadece biraz rahatlatır diye. Onun dışında kimyon çayı içiyorum ben, bebeğimede bir çay kaşığı veriyorum onun daha çok faydası oldu gibi
Bebeğiniz kaç aylık bende rezene verildiğini duymuştum ama cesaret edemedim
56 günlük
Ben kullanmıştım. İyi geliyordu. Ama bizim tek derdimiz gaz olmadığı için, alerjimiz de varmış. Hiç.bişey tam geçirmemişti.
Allah’ım sana bol sabır versin gerçekten senin bebek çok zor ama yavrum kendi de kim bilir nasıl ağrılar çekiyor biran önce hepsi biter gider inşallah bundan sonra hep güzel anılarınız olur ![]()
Nurse harveys kullanıyoruz çok memnunuz ![]()
İnşallah çok teşekkür ederim tüm yavrularımıza önce sağlık bol uyku ve süt olsun inşallah ![]()
biz tükenmiş annelerde bolca güç kuvvet ![]()
Nurse harveys colex kullanıyoruz 4 aylığız gaz bitmedi bize bu iyi geldi
Metsıl dıye bır gaz damlası var kızıma onu verıyom bazen hıc uyumuyor emzıgıne damlatıp agzına verınce susuyor
Ben kullandım o damlayı bebeğime çok iyi geldi artık almiyorum onu eskisi kadar gazı yok bebeğimin ve şu an çok pahalı olmuş o damla onun yerine proNight damlasını aldım o damla daha çok uyku yaptı bebeğime ve fiyatı daha uygun oda gaza iyi geliyor ve bitkisel
Nereden aldınız içeriği doğal mı
Birde günde kaç kere veriyordunuz bebeğim 1,5 aylık
Trendyoldan almıştım eczanede de satılıyor muş sanırım proNight damla sorun siz eger trendyoldan alırsan satıcıya sor bende ona sordum bebeğim 6 aylık günde 4 defa 5 damla verebilirsin dedi bana evet doğal içerikli
Teşekkür ederim
Sab simplex iyi bir damla bize iyi gelmişti kullanabilirsin