Gaz problemi

52günlüğüz henüz gaz sorunu hiç yaşamadık bundan sonra yaşar mı kendi çıkarıyor bazen ama bundan sonra olur mu gaz problemi

Büyük ihtimalle olmayabilir, benim bebegimde aynı öyleydi hiç gaz sorunu olmadi

Maşallah Allah esirgesin çok şanslısınız :two_hearts:

Bende olacağını düşünmüyorum

Önce maşallah diyelim cnm bundan sonrada olmaz bence çünkü gaz problemi olan bir bebek 15gun sonra gazlı olduğu ortaya çıkıyor biz 13gunlukken basladik

Maşallah daim etsin. İnşallah olmaz benim kızımda da yaşamadım patır kütür çıkarırdı ha arada atak dönemleri huzursuz olurdu biraz zor da olsa çıkarırdı yine çıkarır inşallah

Benim büyük doğduğundan beri gazliydi 6 ay çok çektik geceleri acile giderdik bide yapamazdı bugünü iyice kötü olurdu..ortanca da hiç olmadı hep kendi çıkardı ..küçükte 2.5 aylıkken başladı 6 7 aylık olana kadar gaz damlasi kullandık çok şükür fazla ağır geçmedi ..yaninher bebek bir olmuyor inşaallah hiç Gaz sıkıntısı olmadan büyür :rose: