Gaz sancısı 😞

Kızlar merhaba 40 günlük bebeğimin gaz sancıları çok arttı artık meme emerken bile sancıdan emmiyor herşeyine dikkat etmeye çalılıyorum sıcak tutuyorum masaj yapıyorum 10 gün önce doktor tavsiyesiyle sap siplexe başladık daha kötü oldu değiştirmeyi düşünüyorum sizce nurse harveys mi daha iyi biogaia mı kullanan memnun kalan varsa dönüş yaparsa çok sevinirim :folded_hands:t3::folded_hands:t3:

Nurse kullandım canım gaz damlası biraz deneyerek bulunuyor bazı bebeklerde sana iyi gelen bana iyi gelmeyebilir bide probiyotik başlayabilirsin doktoruna sorup geçmiş olsun

Probiyotik kullanıyorum zaten extra doktor önerisiyle nurse bir denyeyim bakalım teşekkür ediyorum :folded_hands:t3:

İnşallah işe yarar :cherry_blossom:

Velavit V-ColiFlor Kids Drops verdi bize doktor. 31 günlük şuan bebeğim.5.Günden beri gazı vvar.nurse harweys de kullanıyorum ama ihtşyaç halinde aşırı kramplı sancılı olursa 5 damla ver dedi doktor

bU velaviti günde 6 damla sabahları veriyorum. 10 gündür kullanıyoruz gelişme baya var açıkcası bir de yarım çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum gün içinde o da iyi geldi bence

Gazlı bebel çok zor Allah yardımcınız olsun.

Daha uyuyacağız biz, bu gece üst gaz problemi yaşadı uyumuyor saat sabah 5.56 oldu….

Yaa ben ürünü 2 gündür kullanıyorum bugün bebeğim hiç uyumadı diyebilirim uyusada en fazla 20 30 dk normalde 2 3 saat uyur bugün o uykuları yoktu, başlangıçta mı böyle oluyor? Sancıdan sürekli ağlama karnı nı çekme vardı bugün bir yandanda uykusuzluktan ağlama. Arastırdım bu sekilde yan etkiler olanlar var

İnanın masaj yapıyorum hergün duşta alıyor, ama nurse samlanın 2nci günündeyiz tmm gaz yok ama sancı var ve bu yüzden bugün be uyudu nede güzel emebildi ilk hafta notmal mi yoksa bize mi yaramadı?

Alla alla aslında doğal bir ürün zeytinyağı ağırlıklı bilemedim canım kes istersen gözlemle kaç damla kullanıyorsun

Günde 40 damla aşmamakla birlikte doktor günde 4 kere 7 damla dedi , ben çok alışmasın diye günde 3 kez 7 8 damla veriyorum, notmalfe sanırım sabah 20 akşam 20 şeklinde kullnımı varmış bizimki daha çok küçğk diye sanırım doktor böldürdü.

Ya bende aynı şekilde düşündüm bazı damlalar 10 günde anca etki ediyor dioyorlar ama bugün böyle sancilı ve uykusuz görünce hemen kesmek istedim ne yalan söyleyim yaramadı bize sanırım diye düşündüm. Birde sancıdan doğru düzgün emememesi beni çok üzdü , duruma bakacağım bu gece nasıl geçeçek​:folded_hands:t3:

Valla allaH yardımcınız olsun sizinde, damlayı biraz araştırdım d vitamini katkılı probiyotikmiş bizde ayriyetten kullanıyoruz ocean probiyotik , sizde sadece probiyotik olarak bunu kullanıyorsunuz yoksa yanında extra aldığınız damlalar var mı?

Her gün düzenli değil ama lriz anında baş edemediğimiz anlarda5 ila 10 damla arası nurse harweys kullanıyoruz

Burda şeye dikkat etmek lazım nurse harweys in gg + olanı var o da probiyotikli

2 probiyotik aynı anda perişan etti biz ilk yanlışı almışız. Direk sade nurse harweys gg olan iyi geldi

Bir de her gün sabah ilk beslenmede probiyotikli damla, öğle beslenmelerinin birinde de yarım çay kaşığı zeutinyağı içiriyorum

Yüzde yetmiş rahatladı ama kriz anlarının pik yaptığı oluyor elbet

Bir de kafa yapısı bozuk olmasın diye çeviriyoruz ya

Gündüz uykularında yan yattırdığımda bacak arasına battaniye koyuyorum gazı kıkay yapıyor nispeten

evet diğeri plıs diye geçiyor, ben bundn aldım. Sizdekide bu ürün mu

Bizimkide yan ve düz çok nadir yatar sevmiyor genelde kısa oluyor uykuları ve sanki daha sancı içinde oluyor gibi geldi bana, yüz üstü alıştı öylede çok tahat çıkarıyor gazı olunca , emzirme yastığında yüz üstü güzel uyuyor.

Evet bu

Ama şişede + işaretrdi olmayacak

Şimdi karanlıkta emziriyorum

Sabah hava aydınlanınca foto atacağım

Evet bendekide aynısı, bugün sabah daha sakindi bakalım gece miz nasıl geçeçek 3 güne belirtiler hala aynı olursa bırakacağım .

Geceler hep öyşe yaa
Ama dünya tatlıları
Ne bileyim gazdı uykuydu derken aslında yenidoğan dönemlerini farkedemiyoruz sanırım
Fotograflsra bakımca anlıyorum cidden gün gün değişiyor lar

Ben çok gazlı bir bebek annesiydim Allah’a şükür geçti şimdi ama inan herşeyi denedim 4. Ayında kendi kendine geçti doktorum diyordu gaz ilaçları bir fayda sağlamaz zamanla geçecek hangisini verirsen ver kendini rahatlatırsın öylede oldu