0-10 arasındaki değerler de gebelik yoktur
Çok teşekkür ederim ödüm koptu valla
yarına kadar da bekleyemedim
Gecikmeniz oldu mu peki? Beta henüz kana karismadiysa da gebelik yok görünür
Ben cerazette kullanmaya başladim ilk kutudan sonra adet olmadım 6 gün geçti doktorum göz ardı etmeyelim dedi ultrasonla baktıktan sonra yine kan tahlili yapalım adet görmemen normal olabilir dedi
Ben yerinizde olsam bir kaç gün sonra tekrarlarim. Adet dönemine yakinsa da artabiliyor.
Bakalım artık gebelik belirtileri fark edersem yeniden tahlil veririm
