Gebelik varmı


anlayan varmı ? Umarım yoktur gebelik

0-10 arasındaki değerler de gebelik yoktur

Çok teşekkür ederim ödüm koptu valla :smiling_face: yarına kadar da bekleyemedim

Gecikmeniz oldu mu peki? Beta henüz kana karismadiysa da gebelik yok görünür

Ben cerazette kullanmaya başladim ilk kutudan sonra adet olmadım 6 gün geçti doktorum göz ardı etmeyelim dedi ultrasonla baktıktan sonra yine kan tahlili yapalım adet görmemen normal olabilir dedi

Ben yerinizde olsam bir kaç gün sonra tekrarlarim. Adet dönemine yakinsa da artabiliyor.

Bakalım artık gebelik belirtileri fark edersem yeniden tahlil veririm