Gebelikte çıkan benler

Kızlar merhaba gebelikte vücudunuzda minik minik benler çıktı mı? Benim karnımda göğüslerimde ve sırtımda minik minik kahverengi dokununcs hafif kabarık benler oluştu bu durumu yaşayan var mı geçiyor mu sonradan kalıyor mu?

Bende de var merak ettim :eyes:

Bende de hamilelikte çıktılar minik minik halen geçmedi bende bı umut bekliyorum

Merhaba canım maalesef kalıyor yaktırmanız gerek hastanede ama bu defada daha büyük iz kalıyor

Benim arkadaşımın da boynunda çıkmıştı hamileyken, minik minik et benleri ama onunkiler kopacak gibi görünüyordu kopmuyordu da. Kendş saçı ile kopacak gibi olan kısma düğünler atmıştık benden yardım istemişti hatta. O şekilde saçı düğümleyip kalan uçları kestik o saçlar orada kalıyormuş ve zamanla kopup kendiliğinden düşüyormuş. İşe yaradı mı hatırlamıyorum ama bu yöntemi bir araştırın isterseniz

Biynumda minik.minik.baya fazla cikdi ve kaldi 15 ay oldu gecmedi dahada gecmez

Boynunda ve koltuk altımda çıktı. Kaldı öyle. Doktora sormuştum kalır o artık dedi

Ahaha bende çok fazla ben olduğu için hiç dikkat etmedim :joy:

Bu nasıl yöntem böyle bugünde buna şaşırdk :grinning_face::grinning_face:

Ahahah ben de çok şaşırmıştım :rofl:

Kesinlikle bende çok şaşırdım bebek göbek bağı kesimi gibi sanki​:smiling_face::smiling_face::smiling_face: @Şeyma.A

Bende yapmiştim cnm bunu ama bir müddet sonra aynı yerden tekrar çıkıyor

Et beni duymuştum ama normal ben hiç duymamıştım o yüzden sormak istedim. Önemli bir şey olmasında görünmeyen yerdeler o yüzden dert etmiyorum kalıcı olmalarını alıştım da zaten :slight_smile: