Geç yerleşme olabilir mi

İlki 6 Nisan beta 7, 4 iken

İkincisi 8 Nisan beta 10,8

Üçüncüsü 9 Nisan beta 13,5

Dördüncüsü 11 Nisan yorumlar mısınız

Gozunuz aydin canim gec yerlesme felan degil bildigin bariz belli hamilelik.

Hayırlı olsun canım gözün aydın :heart_hands:t2:

Teşekkür ederim ama kimyasal riskim var beta değerleri yüzünden yavaş artış

Teşekkür ederim ama kimyasal gebelik riski var beta yavaş artmış

Gittikçe belirginleşiyor genede kan kesin sonuç verir

Pazartesi vereceğim salı sonuç çıkar yine paylaşırım teşekkürler

Bu sefer işin rengi belli olur canım beklemek zor ama bence var gebelik… kaçıncı çocuk

1 kızım var ondan önce iki aylık düşüğüm oldu kalp atışı yoktu ondan sonda da bir kimyasal gebeliğim oldu bu 4.hamilelik

Hayırlı olsun bence de hamilesiniz :bouquet:

Teşekkür ederim inşallah sağlıklı bir hamileliktir

İnşallah Rabbim nasip etsin güzel haberinizi bekliyoruz :blush:

Mutlaka ben zaten duyurur etiketlerim​:joy::palms_up_together::white_heart:

Kayıpların için üzüldüm canım inşallah bu sefer sağ Salim kucağına alırsın yavrucağı:smiling_face_with_three_hearts:

Aminnnnn çok sağolun güzel dilekleriniz için

Kızlar değerim 57 olmuş ama sevinemiyorum Perşembe günü birdaha vereceğim kan

Kadın doğuma gittin mi canım muane etti mi fikir yürüttü mü

İnşallah gebesindir canım. Eğer olursa kaçıncı çocuk

  1. Hamilelik tek çocuk

@Kuti

57 değerle ne yapabilirler bilmiyorum mesaj yoluyla değerlerimi özel hastanedeki doktoruma ve devlet hastanesindeki doktoruma attım aile hekimine gidip kan verip geliyorum o da progestana başlattı zaten