Gece bez değiştirme

Kizlar bebeğim 4 aylık oldu ve bir süredir altını aldıktan sonra sabah kadar almıyorum uyanmasın diye biraz pişik olsugunu farkettim bir iki gündür , ne yapmalıyım gece rüya beslenmesi yapıyorum uyanır gbi oluyir altını değişmek istemiyorum sabahda sadece çiş oluyor.

Ya bu konuda iki türlü dusunenler var ben bebeğimin altını 3-4 saatte bir mama verdikten sonra değiştiriyorum az fazla kaldığında bez kızarmaya başlıyor gibi oluyor bebem natural kullaniyodum son 1 aydır molfixe geçtim gayet güzel ama yinede gece gündüz farketmez mama sonrası değiştiriyorum bı kesim de bebeğin alti gece değiştirilmez diye düşünüyor uykusu bölünmesin diye bu arada biz de 5 aylık sayılırız

5 aya kadar gece bi kere değiştim. Sonrasında bırakdım pişik sorunu olduğunda değişiyorum ama ilerlemesin diye diper türlü değişmiyorum alışması lazım diye şuana kadar bi sorun yaşamadım

Ay bilmiyorum ya artık yavaş yavaş geceleri en azından biraz daha uzun kalabilir diye düşünüyorum sonra amaan çocuk az da olsa işer rahatsiz olmasın diye düşünüyorum :smiling_face:

Bende bebem natural kullanıyorum bu zmana kadar bı sorun yaşamadım düzenli değiştirdim belkide ondandır . Bende en azndan bı kere değiştirmeye çalışayım bakalım. Aslnda evet alissa iyi olur da gece beslenmesi bitene kadar sonuçta hep çiş yapicak yavrucaklar

Çok memnundum bende de bı ara antibiyotik falan kullandık o ara pişiği arttı bide bez numarası büyüdükçe o içindeki pamuğu azaldı gibi geldi ben de değişiklik olsun bakalım belki daha iyidir diye değiştirdim benziyor dokusu pamuklu hep :hugs:

Pamuğun azaldığını bnde fark ettim, boşluk göründü gözüme değiştirmek aklıma geldi ne alacagimi bilemedim

Molfiks öneririm :blush: onun da dışı falan onun gibi yumuşacık, naylon gibi değil kakası için aynısıni diyemicem ama cişi çok güzel emiyor en azından 3- 4 saatte :rofl:

Bizde 4 aylik olucaz gece degistirmiyorum hatta bi cok video izledim bununla ilgili gece bezini degistirmeyin kaka yapmadiysa tabi isigi acmayin onunla konusmayin uykusu dagilmasin diye hatta bazi videolarda gazinida cikartmayin karni doyunca yatirin diyo yeni dogan zamani degilde 3.4 aylikken ben gazinida cikarmiyorum artik gecede gunduzde gazli bebek degil zaten

Ha pisikse tabi degistir canim daha ilerler yoksa

Ben de çok gördüm aslında değiştirmeyim diyorum da dayanamıyorum valla ama zaten uyanmiyor bile alıştı galiba artık garibim gece yatak falan değiştiriyoruz :rofl: çocuk daha tinlamiyor beni

Alistiysa uyanmiyosa degistir iyi olir tabi ama gece uykusuda onemli geceye alismalilarki buyudukce gece kalka sayisi azalip bitisin. Bizim hanfendi altini acinca bide corabini cikarinca ciglik cigliga agliyoda olsa bez cikinca basliyo gulup kendi kendine konusmaya o yuzdende degistirmiyorum valla sabahlariz uykusu kacar :face_with_hand_over_mouth::joy:

Molfix le bebem natural arasında boyut farkı varmı 4 kullanıyorsan ondada 4 mu

Ben goon kullanıyorum akşam saat 9-10 arası gece uykusuna yatırıyorum sabah 10 a kadar duruyor taşma sorunu yaşamıyorum pişik de olmadık daha çok şükür 5 ay 23 günlüğüx

Bebem natural daha geniş kalipli bende bebem natural aldim molfix taşma yapiyodu bunun kalibi genis taşmiyo

Molfix kullanıyorum 4 numara. Akşam 8 den sabah 7 ye kadar hiç değiştirmiyorum pişik de olmuyor. Ama tamamen dolduruyor en arka kısmına kadar. 1 ay önce falan değiştiriyordum 1 kez gece 3 gibi uyandığında ama tamamen uyanıyor ve 1 saatten aşağı geri uyumuyor sallatıyordu kendini maalesef. Ben de bıraktım öyle olunca.

3 aylık olmadan önce gece bir kere altını alıyordum ama 3 aylık olunca derin uykuya geçmeye başladı bölmemek için almıyorum. Molfix kullanıyorum ben ama gündüz 3 numara kullanıyorum gece uzun süre duracağı için 4 numara takıyorum. Sabaha dolmuş oluyor ama daha pişik olmadık hiç şükür.

Maşallah valla