13 aylık olduk gündğz haliyle 3 yada 4 emiyor en fazla …
Gecede 2 kes emerdi ama göğsüm yara olmuştu ondan mı bilmiyorum 2 3 gündür gece 1 kere emmek istiyor göğsüm şişti biraz o emene kadar yani sağma yapmalı mıyım zamanla o süt azalacak mı acaba ?