Gece hiç çiș Yapmaması

Bebeğim 65 günlük. Gece boyu 2 3 defa emzirmeme ragmen bazi sabahlar cis yapmamis oluyor . Uyandiktan sonra ezmiriyorum o zaman yapıyor bu normal mi

Uyurken yapmaması normal her agladigindada aciktigi için ağlamaz çiş çiş çiş diyin uyandigı zaman yapmasina yardımcı olun

Normal canım . İç güdüsel olarak uykudayken beyin komut vermiyor çiş için. Uykudayken fazla cis yapılmaz.

Bunu doktora sormuştum bende normal demişti. Gün içerisindeki çişli bez sayısına ve rengine bak. Açık kokusuzsa korkma​:smiling_face_with_three_hearts:

Tamam o zaman bende şaşırdım uyaninca direk yapıyor. Dedim acaba gece uyurken doymuyor mu ac mi kaliyor

Yok bizimde öyle. Uyanıyor, kendine geliyor.Tekrar emziriyorum öyle yapıyor.