Kızlar merhaba aranızda bundan veya bu tarz gece mamalarından kullanan varmı acaba. Bugün eşim markette arkadaşıyla berabermiş arkadaşı çocuğuna almış. Eşimde demiş nasıl bişey bende alayım belki yedirir hanım diye almış getirdi ama hiç vermedim daha önce kızım 10 ay 11 günlük herşey yiyor geceleri uyumadan önce normal mama yapıp veriyorum öyle uyuyor. Denesem mi bunu bilemedim nasıl bişey kullananlar varsa beni aydınlatır mısınız
Ben kızıma almıştım çok şekerli olduğu için birdaha almamıştım. Tabi 7 sene önceydi içeriği değiştimi bilmiyorum. Oğlumada hiç almadım. Hippin kaşık maması güzel şekeri az. Diş sağlığı açısından yedirirseniz bile hemen su içirin üstüne yedikten hemen sonra uyutmayın.
Ya teşekkür ederim vermemek daha mantıklı demekki
Ben bi paket aldim gece acikinca uyaniyo diye tok tutsun diye burda tavsiye uzerine aldim ama zaten kabizlik sorunumuz var iyce kabiz yapti 3 kere verdim bidaha vermedim canim
Ya iyice şaşırdım şimdi almış çöpe de atmak istemiyorum belki kabız yapmasa diyorum bunu kullanayım da daha aldırmayayım
Bi paketten bisey olmaz tabiki cope atma canim dene bi aksamlari yatirmadan once tok tutuyo cunki gece kalkma.suresi uzuyo
Geceleri artık uyanmıyoruz maşallah çok şükür uyanda bile bikere falan ancak oda sıcaktan. Bu paketi yedireyim o zaman
Onuda denerim ya bu aralar mama reddi var sanırım yapıyorum yemiyor bırakıyor yarıda
Bizde uyanmiyoduk diş cikarinca bozuldu duzeni bikere kalkiyo suan ama surekli uyanacak gibi yapiyo massallah canim yedir ozaman kalkmaz belki acikdiklari icin kalkiuolar cunki
Ben de bunu denedim evet şekerli geldi bana da yemedi zaten beğenmedi. Başka mama aldım Ebebekten Hammm markası. Severek yedi bakalım.
Bu daha mı iyi acaba. Kızımda bu aralar mama reddi başladı dediğim gibi memeyi zaten emmiyor sabahları zorla emziriyorum okadar. Bu akşam bende yedireyim bakayım nasıl olucak
Teşekkür ediyorum
Aynı sorun bizdede var kaç gündür mamasını bitirmiyor genelde 150 yapardım bitirirdi şuan sadece 60 yada çok acıkırsa 90 içer ek gıda olarakta bişey yemiyor ne yapacağımı şaşırdım meyve ve günde bir kere tarhana çorbası içer küçük kase oda içine ekmek kırıyorum o şekilde yiyor



