Gece mamasını bıraktırma

Arkadaşlar öneriniz var mı bu konuda bi arkadaş mamayı sulu sekılde yaparak bıraktıran olduğunu söyledi ama işe yarıyor mu acaba

Bana çok mantıklı gelmedi gündüz mama isteğine de etki etmez mi. Gece tadı kötü oluyor içmiyim der mi bilemedim. Doktorlar her uyanma açlık değildir uyandığında pış pışlayıp uyutmayı deneyin hemen mama vermeyin diyorlar. Ve azaltarak gidin. Gece uyanmasında 120 CC içiyorsa atıyorum 90 verin filan. Birde mamayla yani destekle uyumaya alışıksa da sırf o yüzden tekrar uykuya dalamıyor olabilir benim kızımda öyle uykusu bölümse aç olmasa bile mama içmeden uyumuyor desteksiz uykuyu teşvik edebilirsiniz. Bende deneyeceğim henüz bizde aynı durumdayız.