Gece terlemesi

Hayırlı akşamlar herkese. Bebeğim 3,5 aylık oldu. Yaklaşık 2 haftadır geceleri sırtı aşırı terliyor. Gece uyanıyorum kontrol ediyorum zıbını ıslak denecek kadar terlemiş. Başından da terliyor. Çarşaf beline kadar nemli. 3. ayın başında odamız soğuk olduğundan uyku tulumuna geçmiştim ama üstüne bir şey örtmüyordum yine terliyordu. Kundağa alıştığı için hep kendini uyandırdı kollarını sallayarak. Daha sonra tulumu da çıkardım uzun kol zıbın+ tek patikli pantolon ve ince battaniyeyle kundak yapmaya başladım. Yine devam ediyor. Her gece zıbın değiştiriyorum. Üstünü gecenin ilerleyen saatlerinde yine ince battaniyeyle örtüyorum çünkü oda çok soğuyor. Odamızda soba var akşam yaksak bile gece ısısı kalmıyor. Ben üşüyorum o da üşüyordur diye düşünüyorum ama sanırım başka bir sorun var ya​:smirk: Böyle bir şey yaşayan var mı acaba? Ne yapacağımı şaşırdım biraz.

Bebeklerin üşümesi bizim gibi degil. Tam olarak kac derece odanız?