Kızlar evim 23 derece uzun kollu zıbın ve uzun üst ve çorap ve ili puantiyeli battaniye ile yatırıyordum . Çorapsız ve kısa kollu zıbın ve üat ile yatırmaya karar verdim sıcaktan uyumuyor sanırım . Siz giysi kaç kat ve üstüne yorgan mı battaniye mi örtüyorsunuz yardımcı olur musunuz 7 buçuk ay
Benim evim cok sıcak olduğu için tek kat giydiriyorum terliyor çünkü. Ince battaniye örtüyorum üstüne ama açıyor onu da sicaktan. Hiç corapla yatırmadım şimdiye kadar. Öyle alıştırdım. Ince uzun kollu takım ya da tulum giydirebilirsin. O yeterli oluyor canım. Hem bebek cok sıcağa alışmamış oluyor hem de rahat uyuyorlar.
Bızım ev 22,23,24 bu aralıkta oluyor oda havasız kalmasın doye de gece yatarken kapıyı acık bırakıyoruz. Ben hep tek ayarda gıtım. Kızom 3,5 aylık uzun kolu zıbın uzerıne ınce bı elbıse altına bı tane don borde yazlık corap . gıydırdım . Bnm kıza kalın corap gıydırnce ayagı terlıyor ınce gıydırınce usuyor ![]()
ama corapsız hıc yatırmadım . Ustune bıde kundak yapıyom sonra orta kalınlıkta bı batanıye ayaklrında farklı bı battanıye ortuyom fırın gıbı yatıyor ![]()
![]()
![]()
![]()
gunduz olunca kundak yapmıyom sadece gece boyle .
@514habis_r okurken terledim
Bence kundak yapma bebis sıcaktan uyuyamaz birde isilik olur.
Ben 1 tog uyku tulumu ustune orta kalınlıkta penye battaniye örtüyorum (kollarının altında kalacak sekilde) uyku tulumu içinde uzun kollu zıbını var sadece. Tulumunun kollarıda kısa normalde var cıtcıtlı kollu ama cıkardım onu kullanmıyorum. Benim ev 26-27de sıcak ama işte ana yuregi bos tulumla yatırmak istemiyorum. Vucut sıcaklıgını bacak govde kontrol ediyorum normal oldugu için boyle devam ediyorum.
Ilk defa somdı corap cıkardım bakacagım ayakları soguk olursa corapdan devam edecegım . Kundak yapmamm gerekıyor zor alıstırdım ona zaten .Kundak yapmamdakı ssebep sag sola cok donuyor bazen kendı kundaktan cıkıyor bı bakıyom bebek saat yonundw donuyor![]()
Hem de kundaksız olunca elı havada gezıy gıdıy kendı emzıgını cıkartıyor sonrada aglıy . Bnm ev genelde 22-24arası oluyor bn cok sıcak oluyor dıye gunduz kombıyı 53veya 55 alıyom gece de 46 ındırıyom o yuzden bı sorun yasamadım isilik fln olsa dedıgın gıbı bır tık daha acardım ustunu .
23.25 derece arasi kisa kollu zibin ustune ince ust bide alt giydiriyorum ben de ince corap giydiriyorum giymeyince ayagi su gibi oluyo dogdugundan beri anlamadim gitti iki tanede batta niye ortuyorum biri incecik . Kisa kolluyla kollari usumezmi acaba bide bizimkinin gogus hizasina kadar acik oluyo battaniye kollari disarda yatiyo yoksa yuzunu ortuyo battaniyeyle
Genelde gece 24 derece oluyor oda uzun kollu takim üzerine battaniye örtüyorum corap kullanmıyorum ya da zıbın ve 2.5 tog uyku tulumu corap giydirmiyorum
Vallahi canım bizde 25 dərəcə ben bir bodi gğydiriyorum altdan atlet diyarısı soğuksa(dışarı gece soğuduğunda evide soğutuyor) uzun kullu bir tane daha bir şey giydiriyorum uzerğne tüylü bir battaniye
Bizim ev 23-34 derece tulum üzerinede 1.5 tog uyku tulumu giydiriyorum.
Üzerine birşey örtmem. Kısa kollu zıbın üzerine uzun kollu üst ve pijama çorapsız. 22-23 derece