Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık neredeyse 7. Ayından beri gece uykuları çok kötü sık sık uyanıyor beşiğine koyduğum anda uyanıyor birkaç kez sallayıp tekrar koyduğumda uyuyordu ama bu üç gündür falan asla uyumuyor dün gece saydım 10 kere ben salladım beşiğe de değil yanıma koydum 10 unda da uyandı anlam veremiyorum gözleri kapalı oturuyor yatağa sonra gelip bana yapışıyor bazen ağlıyor da aşırı yorgunum sebebi ne olabilir bilemiyorum dişi çıkmadı öyle çok bir şişlik ve salyası da yok burnu tıkalı değil aç değil ne olabilir böyle bir durum yaşayan var mı çok zorlanıyorum
Merhabalar bizde 7ay 1haftalığız aynı bahsettiğiniz durumları tam 1 haftadır yaşıyoruz. Eskiden de sık kalkardı ama 1haftadır aşırı kalkıyor. Diş olduğunu düşünüyorum ben ama 2 ay olmuş sizde de
inşallah o kadar sürmez biizmkide.
Merhaba canım benim umarım dediğin gibi senin bebeğinin sıkıntısı bu kadar uzun sürmez gerçekten her anlamda yorucu Allahım yardımcımız olsun
Amin inşallah gerçekten çok yoruldum. Sabah uyandığımda beynim zonkluyor resmen sürekli kalkmaktan. Bi de bizim kız uyanırken öyle çığlık çığlığa ağlıyor ki anlatamam ![]()
Bızde 9 ay olduk bgn normalde her uykudan 20 dk snra uyanır uyurdu ama asla uyumuyor direniyor inatlasiyor bu aralar gündüz yediğinden mi acaba diş olabilir ama ağrısı vardır
Evet evet bi de arada öyle yapıyor vallahi annelik nasıl zormuş canım anam
şimdi değerini daha iyi anladım
Çıkan dişi var mı yaa bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim yeğenim yanımda büyüdü hatırlıyorum hiç böyle zorlayıcı olmamıştı diş dönemi
Ev t iki tane çıktı
Çıktığı dönemde de böyle şikayetler yaşadın mı
Tabi çok mizmizdi herşey etkiliyor ya tek diş değil o ara eşim de yoktu tektik evde aşırı sıkılıyordu çok zor gunlerdi
Allahım hepsinin canına sağlık versin ![]()