Gece uykuları

Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık neredeyse 7. Ayından beri gece uykuları çok kötü sık sık uyanıyor beşiğine koyduğum anda uyanıyor birkaç kez sallayıp tekrar koyduğumda uyuyordu ama bu üç gündür falan asla uyumuyor dün gece saydım 10 kere ben salladım beşiğe de değil yanıma koydum 10 unda da uyandı anlam veremiyorum gözleri kapalı oturuyor yatağa sonra gelip bana yapışıyor bazen ağlıyor da aşırı yorgunum sebebi ne olabilir bilemiyorum dişi çıkmadı öyle çok bir şişlik ve salyası da yok burnu tıkalı değil aç değil ne olabilir böyle bir durum yaşayan var mı çok zorlanıyorum

Merhabalar bizde 7ay 1haftalığız aynı bahsettiğiniz durumları tam 1 haftadır yaşıyoruz. Eskiden de sık kalkardı ama 1haftadır aşırı kalkıyor. Diş olduğunu düşünüyorum ben ama 2 ay olmuş sizde de :sob:inşallah o kadar sürmez biizmkide.

Merhaba canım benim umarım dediğin gibi senin bebeğinin sıkıntısı bu kadar uzun sürmez gerçekten her anlamda yorucu Allahım yardımcımız olsun

Amin inşallah gerçekten çok yoruldum. Sabah uyandığımda beynim zonkluyor resmen sürekli kalkmaktan. Bi de bizim kız uyanırken öyle çığlık çığlığa ağlıyor ki anlatamam :smirk:

Bızde 9 ay olduk bgn normalde her uykudan 20 dk snra uyanır uyurdu ama asla uyumuyor direniyor inatlasiyor bu aralar gündüz yediğinden mi acaba diş olabilir ama ağrısı vardır

Evet evet bi de arada öyle yapıyor vallahi annelik nasıl zormuş canım anam :sweat_smile:şimdi değerini daha iyi anladım

Çıkan dişi var mı yaa bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim yeğenim yanımda büyüdü hatırlıyorum hiç böyle zorlayıcı olmamıştı diş dönemi

Ev t iki tane çıktı

Çıktığı dönemde de böyle şikayetler yaşadın mı

Tabi çok mizmizdi herşey etkiliyor ya tek diş değil o ara eşim de yoktu tektik evde aşırı sıkılıyordu çok zor gunlerdi

Allahım hepsinin canına sağlık versin :melting_face: