Gece uykusu

Lizlar 3 ay 1 haftalik benegim gece uzun uyuyo gece 1 de tati saba 9.40 da kalti oyle besledim bukadar uzun sure ac olmasj zarar verirmi

Vlaa şükret canım uyuyor 7 buçuk aylık yarım saatte bir kalkıyor

Gece beslenmemesi daha iyi canım. Öyle alışırsa hep gece beslenmek icin uyanıyor. Hatta bezini de alma gece. Uyumadan önce al ki ona dq alışmasın​:slightly_smiling_face:

Bu dusunce cok yanlismis dr gorustum bugun dedim gece beslenmesini kestim o uyanmadigi surece yedirmiyorum dedi o cocugun gelisimini engeller kan sekeri duser zekasinda problem olusur vs vs vs bi ton korkunc sey soyledi yani en az 5 saatte bi uyandirip beslicekmisiz geceler8

Benimkide öyleydi canim 40 i geçti gece 12 de yatıp sabah 8 gibi kalkıyordu şimdi 4 ay 27 günlük 4 5 gündür gece iki kere kalkar oldu ..herhangi bir sıkıntı olmaz aciktigi an kimse tutamiyor zaten

Benim ikinci oğlum doğduğu dakika uyumaya başlamıştı zorla uyandirir emzirirdim 2 aylık olduktan sonra hiç uyandirmadim kendide talep etmemişti şimdi 8 yaşında derslerinde gayet başarılı zehir gibi zekası var..doktorlar bazen abartıyor çoğu doktorda 40 i çıkınca her 10 günde 1 saat fazladan uyuyabilir diyor 3 aylık oldugunda tüm gece uyumasinda sakınca yok diyende çok bence çocukta kilo problemi falan yoksa uyandırmaya gerek yok en azından benim fikrim

Doktorlar çoğu şeyi abartıyor cidden. 11 aylık bebeğim suan gayette her şeyi sağlıklı. Kontrollerinde bi sıkıntı çıksaydı çıkardı zaten simdiye kadar. Kilo kaybından da anlaşılır hatta