Kızlar 9 gün önce doğum yaptım eşim çarşamba işe başlayacak sabahçı ama haftaya gece vardiyasına gidecek tek kalacağım korkar mıyım diye düşünüyorum aranızda yalnız kalan var mı?
Benim eşimde gece vardiyasina gidiyor benim bebeğim 9.5 aylık bu arada, ilk gece vardiyasında zorlandım psikolojik olarak sonra alıştım, korku değilde endişeleniyor insan, bebeğe gece birşey olursa ne yaparim tek başıma falan diyorsun
Benimkide aynı canım 24 saat nöbet 2 gün evde şeklinde tabiki eşim evde olunca daha rahat oluyorum korkma vesvelere düşme bol bol oku Rabbim seni ve bebeğini korusun..
korkma canım. dua et güzelce bebeğinin bulunduğu odada yat. Allah korur miniği merak etme ![]()
bir de lohusa psikolojisinde korku çok oluyor. bu normal. bende de olmuştu.sen güzel şeyler düşünmeye çalış![]()
Televizyonu açıp yatıyorum ben ve asla kötü şeyler düşünme rabbim bizi koruyo
16 sene gece calisti bazen gitti haftalarca gelmedi benim ed kamyon soforu gitmedigi ulke kalmadi.okurum uflerim yatarim tv acarim.simdi biraz serbest o yetmiyormus gibi oglumda ayni meslegi aklim onda allah korusun.
Benim esim de bebeğimiz 9 gunluk veya 10 gunlukken ise başlamıştı galiba ilk bas zor oluyor da insan alışınca yapiyot zor bir bebek değilse. .benim.kizim gece 3 kadar uyumuyordu.Esim.de hep gececi Allaha sukut bi sıkıntı olmadı.Arada esiniz arasın sizi..
Benim eşimde vardiyalı çalışıyor Allah ailelerimizden razı olsun hep geldiler hiç yalnız bırakmadılar ama ben yalnız kalmak istiyordum o durum beni daha çok bunaltıyordu