Geçmeyen ishal

Kızlar bebeğim 6 gündür ishal. Sıvı ve kokulu şekilde. Neler yapabilirim. Dün acile götürdüm. Serum verildi. Ama damar yolunu açamadılar. Üç kez deldiler en son bıraktım yapmayın dedim mahfetiler çocuğumu. Probiyotik ve çinko antibiyotik yazdı Dr. Ama fayda etmiyor.

Besin alerjisi olabilir kanlı dışkı vucüdunda döküntüler varmı benim bebeğiminde süt ürünlerine alerjisi vardı mesela yoğurt verdikçe daha çok ishal oluyordu yoğurdu kestim ishali geçti

Hayır bu belirtiler yok. Farklı bişey yememiş her zaman ki yedikleri. Sadece ishal var

Rota virüs olmuş olabilir aşı yaptirmişmiydiniz Rota aşı sı

Yani herhangi bir mikrop varsa bile doktor zaten antibiyotik vermiş geçer inşallah durdurucu şeyler yedirin lifli gıdalar eğer ayı büyükse bebeğinizin bol bol özellikle ev yoğurdu doğal prebiyotik herhangi bir alerji yokmuş zaten verin geçmiş olsun

Cok gecmis olsun, benim kizimda 1 haftadir ishal atesi cikti oyle gittik acile ilk dis olabilir dediler sonra baktim yarim saatte bire dustu kaka yapmasi kan tahlili ve kaka testi yapildi, mikrobik dedi 5 gundur 2 farkli antibiyotik ve probiyotik kullaniyorum, daha azaldi gibi ama bakalim ben rota asilarini yaptirmistim o yuzden belki daha hafif gecti gibi