Kizlar 9 bucuk aylik bebegim var yaklasik bir aydir kulak agrisi cekiyor surekli eli kulaginda her doktora goturmemizde kulagi kizarmis diyor antibiyotik veriyor 3 tane bitirdi boyle boyle. Ama hala gecmedi galiba neden olabir basina gelen var mi boyle bir durum?
Gelmedi ama bence faklı bi doktora gidin. Yetişkinlerde bile belli doz antibiyotikten sonra geçmiyosa bir durum başka türlü ilerliyorlar
Merhaba benim kızımın başına geldi 2 yaşlarında falan. Burnunu açın sürekli burun tıkanıklığı direk kulakta sıvı birikmesine neden oluyor oda kulakta kızarıklık iltihap yani kulak yolu enfeksiyonuna sebep oluyor. Alerjikte olabilir soğuk algınlığı sebebiyle gripte olabilir. Bnm kızımda ikisede tetikliyordu. Burnu tikanmasin ona dikkat edin. Terlediği zaman üzerini değiştirin hemen. Alerjik ortamlardan uzak tutun. Ben 4 yıl savaş verdim bunun icin.
Yaa sizinki nasildi nasil gecirdiniz
Kulakta kızarıklık ile başladı ama doğru tedavi uygulanmadigi için ağrı enfeksino döndü işitme kaybına sebep oluyordu yanlış doktor yanlış tanı yüzüne geç kalmışız antibiyotikler fayda etmeyince kulak tüpü takıldı 4 yaşında sonrasında da iyileşti çok şükür bir daha da tekrar etmedi