Gelin biraz kafamızı dağıtalım 💘 en memnun kaldıgınız kozmetik cilt bakım ürünlerini önerelim

O sıra da üç günde bir nemlendirici el kremini yüzüme süren ben :grinning_face::grinning_face:

Belki senin cilltte önce kusturacak sonra düzeltecek bazen öyle oluyor ama ben katlanamıyorum bende direk bırakıyorum . Cildim karma hiç sevmiyorum

Yüzümü yıkadıgima şükür ediyorum

:grin: :grin: seninki daha iyimiş :grin:

Bu cok iyidi :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Güldürdün beni :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Evlenip cocuk sahıbı olduktan sonra bır kadın oluyorsun. Sende genç kadınsın .

Benım cıldım kuru. Krem surmeyınce bile kaşıntı oluyor sankı. Flomar ın urunlerını alıyorum . Bır kac farklı fondöten de denedım ama yıne aynı . Makyaj bazı da kulanıyorum. Krem de kulanıyom yıne aynı ya putur putur. Nasıl porselen olur hiç bılmıyom.

Mıletın makyajına ozenıyorum valla :see_no_evil_monkey:

Hahahahah oyle ol o zaman :joy:

L’Oréal Paris - True Match dene bide :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tmmm onlara da şans vereyim barime​:innocent:

Aranızda rosacea dan muzdarip olan var mı peki? Olup da kurtulan varsa ben de tavsiyelerinizi beklerim :joy: her an yüzüm yanaklarım kızarıyor ben de ondan kurtulamıyorum bir türlü