O sıra da üç günde bir nemlendirici el kremini yüzüme süren ben ![]()
![]()
Belki senin cilltte önce kusturacak sonra düzeltecek bazen öyle oluyor ama ben katlanamıyorum bende direk bırakıyorum . Cildim karma hiç sevmiyorum
Yüzümü yıkadıgima şükür ediyorum
seninki daha iyimiş ![]()
Bu cok iyidi
![]()
Güldürdün beni ![]()
![]()
![]()
![]()
Evlenip cocuk sahıbı olduktan sonra bır kadın oluyorsun. Sende genç kadınsın .
Benım cıldım kuru. Krem surmeyınce bile kaşıntı oluyor sankı. Flomar ın urunlerını alıyorum . Bır kac farklı fondöten de denedım ama yıne aynı . Makyaj bazı da kulanıyorum. Krem de kulanıyom yıne aynı ya putur putur. Nasıl porselen olur hiç bılmıyom.
Mıletın makyajına ozenıyorum valla ![]()
Hahahahah oyle ol o zaman ![]()
L’Oréal Paris - True Match dene bide ![]()
Tmmm onlara da şans vereyim barime![]()
Aranızda rosacea dan muzdarip olan var mı peki? Olup da kurtulan varsa ben de tavsiyelerinizi beklerim
her an yüzüm yanaklarım kızarıyor ben de ondan kurtulamıyorum bir türlü