Gelişim hesaplama

Merhabalar benim bebeğim 37+2 de normal dogumla dünyaya geldi. Olmasi gereken tarih 25 kasim. Ben şimdi bebegimin gelişimini doğduğu gün olan 7 kasima göre mi yoksa dogmasi gereken 25 kasim gününe goremi hesaplamam lazim isin icinden çıkamadım da beni aydınlatır mısınız

37 erken doğum değil canım doğduğu günden hesaplayabilirsin

Ayy okurken bizi gördüm oğlumda bizim yıldönümümüz de doğdu yani artık yıldönümü kutlamaları bitti :joy::joy: karışıp gidecek​:joy:

Bunu bende merak ediyorum ya, benim bebeğim de 35+4te doğdu normalde 14 aralıkta doğması gerekirken, 20 kasımda doğdu, ama doktorum gelişimi 1 buçuk hafta önden gidiyor demişti hamileyken

Bizde 36 da doğduk ama bizimki erken sayiliyor b3nde gelişimini oyuzden kestiremiyorum 37 erken sayılmıyor