Hadi bir etkinlik yapalım bebeklerinizin ghipli tarzı fotoğraflarını atın ben başlıyorum ![]()
Çok tatlısınızz![]()
Teşekkür ederizzz![]()
![]()
Ahahha çok iyi 2. Resim favori ![]()
![]()
Evet ben de seviyorum normal hali üzücü bu tatlı geliyor ![]()
![]()
Yaa hastamıydı ![]()
Evet de bebekler bizden güçlü biz 10 günde atlattık o 3-4 güne sapasağlamdı
Geçmiş olsun aman sağlam olsunlar ya hasta olmasınlar hiç
Sosyal medya kullanmaidgim icin geri kaliyorum boyle seylerden cok guzel hangi program bu
Bende canım kullanmıyorum hic biseyler den haberim yok aksama kadar bebeğimle oynuyor ummm
Chatgbt yapay zeka uygulamasına söylüyorsunuz yapıyor ücretli olarak baska uygulamalar da yapıyor
Çok güzeller amigrumi de farklı hoş olmuş denenir ![]()













