Göbek bağı düşmedi

Merhaba, 11 günlük olduk göbek bağımız düşmedi ama sallanıyor gibi sizde de geç düşen oldu mu ya da sorun yaşayan?

15 gün sonra düştü :smile:bişey olmaz sallanıyorsa düşecektir hava almasını sagla cabuk kurur ve düşecektir

Ay valla ben de her gün bekliyorum delireceğim

Başka kimse yok muuu

Sıkıntı olmaz annesi düşer düşer :blush::wink:

11.günde düştü bizimki de

Benim kide 15 yakın düştü

Bizimde 13 günde düştü

13 günde düştü… korkma 20 güne kadar sürebiliyormus