Merhaba, 11 günlük olduk göbek bağımız düşmedi ama sallanıyor gibi sizde de geç düşen oldu mu ya da sorun yaşayan?
15 gün sonra düştü
bişey olmaz sallanıyorsa düşecektir hava almasını sagla cabuk kurur ve düşecektir
Ay valla ben de her gün bekliyorum delireceğim
Başka kimse yok muuu
Sıkıntı olmaz annesi düşer düşer ![]()
![]()
11.günde düştü bizimki de
Benim kide 15 yakın düştü
Bizimde 13 günde düştü
13 günde düştü… korkma 20 güne kadar sürebiliyormus