Göbek bağı kanaması

Kızlar bebeğim yeni doğduğunda kayınvalidem yıkadı göbek bağı düştüğünde göbek deliğinden kan geliyordu ve şu an göbek deliği karardı sorun olur mu

Göbeği düştükden sonra yıkanmasında bir sorun olmuyor ki. Kararma nasıl bir kararma kan kurumuş gibi mi. Benim kızım da da böyle içi siyah gibi gelmişdi bana doktora sorduğumda bakdı kir kız bu dedi ben hala korkuyorum göbeğini yıkarken :blush: koku veya akıntı yoksa korkma demişdi doktorum

Benim kızımda göbeği kanıyordu ama ben sürekli ilk doğduğundan beri yıkadık göbeği geç düştü sonra kanadı sürekli bende doktora götürdüm Ka vitamini yaptı ve gümüş cubuk yaptı geçti bir daha kanamadı hatta doktor iyiki getirmişsiniz yoksa mikrop kapardı dedi

Kanama yoksa sıkıntı yok deri olduğu icin kararıyor başta. Tabi bizimki de @Nagihan hanımın bebişi gibi oldu. K vitamini iğnesi ve 1 hafta arayla yapılan 2 gümüş çubukla ancak durdu. Sonra karardı ve minik minik kabuk atar gibi kir gibi göbek deliğinden attı. Kanama varsa hiç beklemeyin az bile olsa.