Göbek Bağı

Merhabalar. Bugün 7 günlük olduk ve göbek bağımız düştü. Bu görüntü normal mi yoksa dışarı çok mu çıkkın bakar mısınız.

Sanırım göbek fıtığı olmuş. Doktora gösterin en kısa sürede. Geçmiş olsun.

Normal canım sarı akıntı, kötü koku yoksa birşey yapmana gerek yok 1 haftaya şişi iner küçülür.

Yoğun bakımda iken bir bebeğinde göbeği bu sekilde idi kadın doktora sordu genetikdir muhtemelen büyükçe küçülur içine gider demişti…ama yine de doktora bir gosterin yada aile hekimindeki hemşireye bir danışın normal olup olmadigini