Göbek bağı iki hafta oldu düşmedi neden böyle oldu
Beninkide 12 gün oldu hala dusmedi sallaniyor
Bir sıkıntı belirtisi değildir demi bu
Değildir sanırım
burdan bende sordum arkadaşın birininkin17.,gün dusmus
Bizim 19.günde düştü endişe etmeyin![]()
Bizimde gece düşmüş
Düştüğü gün yikadinizmi bekledinizmi
Aslında 24 saat beklemek en iyisi ancak kızımı o kadar uzun yıkamadım ki dayanamadım gece 3 gibi düşmüştü gündüz 3-4gibi yıkadım ama göbek deliğini gazlı bez ve yara bandıyla kapadım su girmesin diye
Teşekkür ederim bende yarın yikayim
Rica ederim![]()