Göbek bağı

Göbek bağı iki hafta oldu düşmedi neden böyle oldu

Beninkide 12 gün oldu hala dusmedi sallaniyor

Bir sıkıntı belirtisi değildir demi bu

Değildir sanırım :slightly_smiling_face: burdan bende sordum arkadaşın birininkin17.,gün dusmus

Bizim 19.günde düştü endişe etmeyin​:blush:

Bizimde gece düşmüş

Düştüğü gün yikadinizmi bekledinizmi

Aslında 24 saat beklemek en iyisi ancak kızımı o kadar uzun yıkamadım ki dayanamadım gece 3 gibi düşmüştü gündüz 3-4gibi yıkadım ama göbek deliğini gazlı bez ve yara bandıyla kapadım su girmesin diye

Teşekkür ederim bende yarın yikayim

Rica ederim​:blush: