Göbek bağı

Bebeğim 14 günlük ama göbek bağı düşmedi sizce korkulucak birşey mi ilk oğlum 7 günlük Ken düşürdü yardımcı olur musunuz lütfen

Sorun olacağını sanmıyorum ama yanlış hatırlamıyosam beslenme ve gelişim ile alakalı çünkü benim kızımında 6. Günde düştü doktoru şey demişdi bu güzel beslenmesine işaret diye. Birde kuru tutun göbek bağı düşmeden yıkamayı tavsiye etmiyorlar ama o bölgeye su değdirmediğinizde bir problem olmaz boş bol da besleyin

13.gun düştü bizimde korkmayın

Hiç yıkamadık göbek bağı düştükten sonra yıkanıyor

Anladım canım herkes düşmedi mi AA niye düşmedi die konuşunca söyleyince ister istemez korkuyor ondan buraya yazayim bilgi alayim dedim her çocuk aynı olmuyor bazıları erken bazıları geç düşürdüğünü biliyorum ama işte insanlarin ağızlarını tutamiyoruz maalesef etkilenip bizde endişe ediyoruz.

Benim ilk oğlumda 7 günde düşürdü göbek bağını bizde düştükten sonra yıkadık şimdiki oğlum bugün 14 günlüğüz ama daha düşürmedik

Kurudu canım az bir yerinden tutuyor sankii