Gobek fıtığı

Bebeğim 35 gunluk gobek deligi asiri sisti hemsire fıtik dedi ama bence fazla sisti siz ne yaptiniz nasip indi bilgisi olan yardiim edebilir mi

Bebeğimdede vardı büyük ihtimalle geçer sakın bant para yapıştırma dedi doktor 3 aylıkken küçülmeye başladı 4. Ayda hiç kalmadı.


Bak böyleydi bizimki

Cnm bizimdki daha büyük

Yani artik sarsam mi diyirum

Bixim de bayagi büyüktü yasli bir haci teyzemiz vardi sagolsun bezi sarmisti sinra uzerinr kemer bez yapti bi kac haftaya duzeldi cok şükür

Kemer bez derken sardiniz yani para falan koymadan

Gundr kac saat sarili kaldi

Sarma cnm ben sünnet için çocuk cerrahına randevu almıştım bantlamıştım bende bandı çıkardı attı bidada yapma bunu dedi. Zaten öncesinde başka bi doktora sormuştum oda bantlama dedi ama ben ne olacakki diyip bantlamıştım. Kendiliğinden düzeliyor zaten yüksek oranda çoğu bebekte olabilirmiş.

Valla bende şaştım kaldım herkes baska birsey diyor